2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تاسیس عطاری

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 33
بازديد ديروز : 60
كل بازديدها : 90697

دیگر امکانات

تاسیس عطاری

قیمت: 0 تومان

گیاهان دارویی فراوانی وجود دارد که از خواص بالایی برخوردار هستند. ادویه جات را نیز می توان در این دسته قرار داد. وجود ادویه در غذا الزامی زیرا نه تنها باعث بهتر شدن عطر و طعم غذا می شود بلکه با خواص فراوانی که دارد به بدن نیز کمک می کند و توانایی بهبود بسیاری از بیماری ها را نیز دارند.

کباب پز گازی ۱۰۰ دهنه ۴۵

کباب ها با تنوع بالایی که دارند در بسیاری از میهمانی ها و یا مجالس جزو غذای اصلی سرو می شود چیزی که در پختن یک کباب خوب و درجه یک تاثیر گذار است نحوه ی پختن آن است شما با انتخاب یک کباب پز مناسب می توانید یک کباب مغز پخت و در عین حال آب دار را آماده کنید یکی از انواع کباب پز ها کباب پز گازی ۱۰۰ دهنه ۴۵ می باشد که می توانید برای آن یک هود نیز تعبیه کنید تا بوی کباب از آن خارج شود این وسیله با گاز کار می کند و توانایی پختن انواع کباب ها را نیز دارد.

دستگاه پاپ کرن ساز

پاپ کرن یک میان وعده رژیمی و سالم است که برای کودتان بسیار مناسب است و می تواند جای بسیاری از خوراکی های مضر را پر کند.

دستگاه پاپ کرن ساز یک وسیله ی بسیار ساده و در عین حال کار آمد و شما می توانید به راحتی با آن پاپ کرن تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

تجهیزات عطاری

یکی از مشاغلی که این روزها می تواند در آمد مناسبی داشته باشد عطاری است . اگر از خواص گیاهان مختلف سر رشته دارید به شما پیشنهاد می شود که یک عطاری تاسیس کنید برای این کار ابتدا شما نیازمند تهیه تجهیزات عطاری هستید این تجهیزات طیف گسترده ای از وسایل هستند که شما در طول کار با آن ها سرو کار خواهید داشت برای مثال یکی از آن ها قفسه هایی برای نگه داری ادویه جات می باشد.

آسیاب فلفل

فلفل به صورت دانه ای وجود دارد و برای استفاده بهتر و اثر بخشی بیشتر آن را باید آسیاب کرد و به شکل پودر درآورد آسیاب فلفل یک وسیله با تیغه قوی است که می تواند دانه های سفت فلفل را به راحتی آسیاب کند و به شکل پودری یک دست در بیاورد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل