2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
راهنمای افتتاح کافی شاپ

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 64
بازديد ديروز : 74
كل بازديدها : 90802

دیگر امکانات

کافی شاپ ها و یا رستوران هایی که در آن ها تنها غذاهای محلی و یا آش سرو می شود سبکی از رستوران داری است به طور کلی می توان گفت که راه اندازی رستوران صنعتی یک شغل پر تنوع است که به شما بستگی دارد . بودجه و استعداد و علاقه شما همگی می تواند در راه اندازی این حرفه موثر باشد .

سینک دو لگنه صنعتی ۱۲۰

شست و شو وسایل پخت و پز و به طوری کلی رعایت فاکتورهای نظافتی در هر رستورانی با هر نوعی واجب است . شما باید از صفر تا صد کار را با نظافت و رعایت دقیق بهداشت انجام دهید زیرا عدم رعایت نظافت می توان به سلامت مشتریان آسیب جدی وارد کند. سینک دو لگنه صنعتی ۱۲۰ به منظور شستن انواع مواد غذایی و یا سبزیجات طراحی و ساخته شده . این وسیله در مکان هایی که فضای چندانی ندارند هم قابل استفاده می باشد.

تخته کار

وسیله ای که وجود آن در هر نوع آشپزخانه ای ضروری است تخته کار است که به کمک آن می توانید به آسانی هر چیزی که می خواهید را خرد کنید و تسلط کافی به مواد غذایی داشته باشید این وسیله قابل شستن می باشد و در اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده . به یاد داشته باشید که این وسیله فرآیند خرد کردن را برای شما آسان تر می کند.

دستگاه تهیه حلیم

حلیم یکی از خوشمزه ترین و می توان گفت یکی از مقوی ترین خوراک ها است برای تهیه این خوراک خوش طعم آن هم در حجم بالا و در رستوران صنعتی باید یک دستگاه تهیه حلیم داشته باشید شما حتی می توانید در این دستگاه به راحتی انواع آش ها و یا خورشت ها را تهیه کنید. این وسیله با طراحی ویژه ای که دارد از سوختن حلیم و ته گرفتن آن جلوگیری میکند.

تجهیزات کافی شاپ

امروزه کافی شاپ های فراوانی در سطح شهر وجود دارد که هر کدام از محبوبیت ویژه ای برخوردار هستند. کافی شاپ ها اغلب مورد توجه جوانان و دانشجویان قرار می گیرد به همین روی شما باید محیطی مناسب جوانان فراهم کنید .

تجهیزات کافی شاپ یک امر کلی است و به طور کلی می توان تمامی وسایلی که برای راه اندازی یک کافی شاپ لازم است از دکور گرفته تا وسایل مخصوص به تهیه خوراکی را در نظر گرفت. البته باید به یاد داشته باشید که تهیه این وسایل تماما به شما و منوی کافی شاپ بستگی دارد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل