صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات تاسیس سفره خانه

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 1
بازديد ديروز : 58
كل بازديدها : 88648

دیگر امکانات

سفره خانه های سنتی یکی از انواع رستوران است که در آن غذاهای اصیل ایرانی مانند انواع کباب های ایرانی و از همه معروف تر آبگوشت یا همان دیزی و هم چنین وجود نوشیدنی های اصیل ایرانی مثل دوغ و چای ونبات سرو میشود.در این رستوران میتوانید با خوردن غذاهای خوشمزه ی ایرانی و استفاده از محیطی خانوادگی و قدیمی شکل ، در کنار دوستان یا خانواده لذت ببرید.

فر دیزی پزی

سفره خانه های سنتی به وجود دیزی معروف اند .محال است که به سفره خانه سنتی بروید و دیزی را در سفارشات خود در نظر نگیرید. فر دیزی پزی مخصوص طبخ تعداد زیادی از دیزی می باشد. گرمای آن به حدی است که ظرف شما را خراب نمی کند و باعث مغز پخت شدن و طبخ یکسان غذای شما میشود.

راه اندازی سفره خانه سنتی

راه اندازی سفره خانه سنتی شاید در نظر اول آسان به نظر برسد زیرا همه ی ما با تمام غذاها و فرهنگ های ایرانی آشناییم و میتوانیم به راحتی از پس آن بربیاییم اما باید در نظر داشته باشید که سفره خانه سنتی مورد توجه بیشتر گردشگرانی است که به ایران سفر میکنند پس باید برای حفظ فرهنگ و اصالت ایرانی در این رستوران ها تلاش کنیم.

اجاق پلوپز صنعتی

برنج در بیشتر غذاهای ایرانی نقش دارد پس برای راه اندازی یک سفره خانه صنعتی نیازمند یک اجاق پلوپز صنعتی هستید تا برنج را در حجم بالا طبخ کنید.این اجاق ها از نظر تعداد ردیف های شعله ها متمایزاند که آن بسته به حجم پلویی است که قصد دارید در هر روز بپزید.

دستگاه جوجه گردان

دستگاه جوجه گردان توانایی پخت چندین سیخ بزرگ از مرغ را دارد زیرا از نظر طول بسیار بلند است.با گردش آرام و یکنواخت تمامی قسمت های مرغ را میپزد.جنس آن از فلز است.داخل این دستگاه یک لامپ نیز تعبیه شده است.همچنین سیخ های این دستگاه توانایی نگهداری و پخت مرغ کامل را نیز دارد .

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل