2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید تجهیزات رستورانی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 101
بازديد ديروز : 78
كل بازديدها : 91211

دیگر امکانات

رعایت کردن نکات بهداشتی در حرفه ی رستوران داری امر بسیار مهمی است . اینکه شما وسایل کار خود را تمیز نگه دارید و هم چنین محیط آشپزخانه و سالن غذا خوری را مدام نظافت کنید بسیار مهم است .

تازه بودن مواد غذایی و هم چنین پختن غذا به اندازه ی مورد نیاز نیز نکته ای است که باید به آن پایبند باشید.

گرمخانه برقی ۵۰ نفره

غذا تنها به رستوران های صنعتی محدود نمی شود بسیاری از تجهیزات مربوط به غذا وجو دارد که از آن ها در محیط های کاری استفاده می شود . گرمخانه برقی ۵۰ نفره توانایی گرم کردن غذا را دارد و از می توان در محیط های کاری و یا مدارس استفاده کرد

این وسیله کار آمد علاوه بر داشتن جنس مرغوب و طول عمر طولانی در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند که این امر به صرفه اقتصادی نیز کمک می کند.

کانتر صندوق

فرقی نمی کند که شما چه نوع رستورانی را راه اندازی کرده اید کانتر صندوق جزو آن دسته از تجهیزاتی است که در هر رستورانی به کار می آید . در واقع می توان این وسیله را به نوعی یک راه ارتباطی میان مشتریان و فروشنده در نظر گرفت و هم چنین این وسیله برای هر نوع رستورانی با هر نوع فضایی ساخته شده بنابراین شما نگران کمبود فضا نباشید.

کانتر ساده

این وسیله با استیل ساخته می شود بنابراین دچار اکسایش نخواهد شد و جلوه ی آشپزخانه ی شما را چندین برابر زیبا تر خواهد کرد وجود چرخ زیر این وسیله باعث شده که بتوان آن را به راحتی حمل و نقل کرد. کانتر ساده در انواع مختلف و با قیمت های مختلفی طراحی و ساخته شده که شما می توانید بر اساس بودجه ی خود آن را تهیه کنید.

کانتر قاشق و چنگال

نگه داری وسایل سرو غذا مانند قاشق و چنگال در یک محیطی که از آلودگی در امان باشد بسیار مهم است کانتر قاشق و چنگال یک ابزار با طراحی بسیار زیبا برای محیط آشپزخانه ی صنعتی شما است که شما می توانید به کمک آن تجهیزات ظرف های آشپز خانه ی خود مانند چنگال و قاشق را نگه داری کنید .

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل