صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات مورد نیاز راه اندازی هتل

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 75
بازديد ديروز : 58
كل بازديدها : 88722

دیگر امکانات

غذاها از تنوع بالایی برخوردار هستند و این تنوع خود باعث شده که بتوان رستوران های متنوعی نیز تاسیس کرد . برای مثال شما می توانی یک رستوران چینی و یا ایتالیایی تاسیس کنید در این رستوران ها علاوه بر غذا باید طراحی داخل رستوران نیز مطابق فرهنگ همان کشور باشد. در ضمن نباید از غذاهای سنتی اصیل ایرانی نیز غافل شوید.

اجاق چهار شعله با فر پیتزا

بی شک در هر رستورانی چندین غذای متفاوت طبخ می شود تا مشتریان حق انتخاب داشته باشند برای پختن هر غذایی نیاز به وسیله ی مربوطه به آن غذا را دارید برای مثال برنج روی گاز پخته می شود و کیک درون فر .

اجاق چهار شعله با فر پیتزا یک وسیله ی ترکیبی است که به کمک آن میتوانید چندین غذا طبخ کنید و هم چنین در فضای آشپزخانه ی خود نیز صرفه جویی کنید .

هم چنین شما می توانید از فر این دستگاه برای پختن کیک و شیرینی نیز استفاده کنید.

دستگاه گریل صنعتی

گریل کردن غذا یک سبک از پخت و پز است که در آن میتوانید انواع گوشت و یا حتی سبزیجات را به این روش آماده کنید.

دستگاه گریل صنعتی در بسیاری از رستوران ها و یا حتی هتل ها قابل استفاده می باشد شما به راحتی می توانید بر روی این وسیله یک استیک بی نظیر را طبخ کنید. در ضمن این نکته را به یاد داشته باشید که گاز های چند منظوره ای وجود دارد که در آن فضایی برای گریل کردن اختصاص داده شده این خود به نوعی صرفه جویی در فضای آشپزخانه می شود.

تجهیزات سلف سرویس

سلف سرویس این امکان را به مشتری می دهد که خودش کاملا بر غذایی که میخورد نظارت داشته باشد هم چنین می تواند بر اساس نیاز خود غذا بردارد که این به امر از اسراف مواد غذایی جلوگیری میکند. تجهیزات سلف سرویس به گروه های مختلفی تقسیم می شود می توان انواع ظروف برای نگه داری و سرو غذا را در این دسته گنجاند. این سبک از سرو کردن غذا بیشتر در هتل ها کاربرد دارد.

کانتر سرد

مناسب بودن هزینه برای تهیه کالا همواره مهم بوده است و هم چنین باید این نکته را به یاد داشته باشید که مرغوب بودن یک کالا می تواند در قیمت آن تاثیر گذار باشد . تجهیزاتی مانند کانتر سرد که برای نگه داری مواد غذایی استفاده می شود باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد زیرا ممکن است سلامت مشتریان به خطر بیفتد بنابر این برای چنین محصولاتی باید هزینه ی بالایی کنید تا به یک کالای مرغوب برسید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل