2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تاسیس رستوران اصیل ایرانی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 129
بازديد ديروز : 78
كل بازديدها : 91239

دیگر امکانات

رستوران داری حرفه ی سخت و پیچیده ای است اما اگر شما راه و چاه این حرفه را یاد بگیرید و بدانید که باید از کدام راه بروید قطعا در این حرفه موفق خواهید بود.

راه اندازی کافی شاپ ها نیز به نوعی رستوران داری محسوب می شود که این نوع از رستوران داری نیز درآمد مناسبی برای شما خواهد داشت.

فریزر رستورانی ۶ کشویی

در هر آشپزخانه ای وجود یک سری وسایل الزامی است . فرقی نمی کند که این آشپزخانه خانگی باشد و یا آشپزخانه ی رستورانی.

فریزر به منظور نگه داری موادی که به راحتی فاسد می شوند مانند گوشت و یا سبزیجات طراحی و ساخته شده . فریزر رستورانی ۶ کشویی دستگاهی با ابعاد بزرگ به منظور نگه داری حجم بیشتری از مواد خوراکی ساخته شده است . شما می توانید در صورت آلوده شدن این دستگاه را به آسانی بشویید.

دستگاه کباب زن

کباب یک غذای پر از تنوع و ومحبوب میان تمامی ایرانیان است. بسیاری از رستوران های سنتی این غذا را در منوی خود گنجانده و یا برخی دیگر تنها کباب سرو می کنند . احتمالا در بیشتر این رستوران ها می توان دستگاه کباب زن را یافت زیرا این ابزار کار را بسیار راحت می کند . این وسیله کباب های یک دست و شبیه به هم را برای شما به سیخ می کشد و فرآیند سیخ کشیدن کباب را سریع تر انجام می دهد .

تنور نانوایی صنعتی

وجود نان در بسیاری از غذاهای ایرانی ضروری است . تصور کنید به یک رستوران اصیل و یا یک کبابی می روید و هم زمان بوی نان تازه نیز به مشامتان برسد این امر نه تنها لذت بخش بوده بلکه در تازگی نان نیز به شما کمک می کند. شاید با خودتان فکر کنید که چطور می توان در یک رستوران نان تازه پخت داشتن یک تنور نانوایی صنعتی به شما کمک می کند که بتوانید یک نان تازه و سنتی و خوشمزه را تحویل مشتریان خود دهید .

فر دیزی پزی

بسیاری از توریست ها که از سرتاسر دنیا به ایران سفر می کنند مایل هستند که غذاهای ایرانی را امتحان کنند . دیزی یکی از این غذاها است که بی شک میتوان گفت کمتر کسی وجود دارد که از طعم و مزه این غذا لذت نبرد.

فر دیزی پزی وسیله ای است که می توانید ظرف های دیزی را در آن قرار دهید تا به آرامی طبخ شود هم چنین وجود ظرفیت های مختلف برای این وسیله کار شما را در انتخاب کردن راحت تر می کند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل