2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات آماده سازی رستوران

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 3
بازديد ديروز : 65
كل بازديدها : 91035

دیگر امکانات

اگر قصد راه اندازی یک آشپزخانه ی صنعتی را دارید در مرحله اول شما باید به سراغ تهیه ملزومات مورد نیاز خود بروید این کار باید با آرامش و با برنامه ریزی مناسب انجام شود . تهیه منو و در پی آن نوشتن یک لیست از وسایل مورد نیازتان می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند.

به خاطر داشته باشید که باید از هزینه های اضافی صرف نظر کرد.

گرمخانه گازی ۲۰۰ نفره

طعم و مزه غذا تا زمانی که به درستی گرم نشده باشد قابل تشخیص نیست . در محیط های کاری که تعداد زیادی از افراد مشغول به کار هستند برای مثال اداره ها وجود دستگاهی که بتواند غذای افراد را گرم کند ضروری است گرمخانه گازی ۲۰۰ نفره دقیقا همان چیزی است که باید در هر محیط کاری با تعداد بالای کارمندان وجود داشته باشد . ظرفیت این دستگاه بالا بوده و مانع از سوختن غذا نیز می شود و به راحتی غذا را گرم و تازه نگه می دارد.

هود صنعتی

برای این که در یک آشپزخانه صنعتی فاکتورهای سلامت را رعایت کنید ، نیازمند یک سری از تجهیزات مانند هود صنعتی هستید .

تصور کنید یک محیط سر بسته با بوی انواع غذاها پر شده یاشد این امر برای کارکنان قابل تحمل نیست .

اندازه هودی که شما انتخاب خواهید کرد تماما به مقیاس آشپزخانه شما بستگی دارد و بی شک محیط های بزرگ به تهویه های بزرگ تری نیازمند هستند . این ابزار به مرور زمان ممکن است با چربی غذا آلوده شود اما به دلیل جنس به کار رفته در بدنه آن به راحتی قابل شست و شو می باشد.

پاتیل برنج

می توان گفت بیشتر غذاهای ایرانی با برنج طبخ می شود بنابراین وجود یک پاتیل برنج در هر رستوران ایرانی و سنتی ضروری است . خیس کردن برنج آن هم در حجم بالا یک کار دشوار محسوب می شود و در صورت استفاده نکرد از ابزار مناسب حجم زبادی از برنج هدر می رود . با وجود این وسیله میتوانید به راحتی حجم زیادی از برنج را خیس کنید. هم چنین با وجود چرخ در قسمت پایه این دستگاه حمل و نقل آن نیز بسیار راحت می شود.

پاتیل سرخ کردنی

فست فودی ها بیشتر از هر رستوران دیگری غذای سرخ شده ارائه می دهند پس می توان یکی از تجهیزات مورد نیاز در فست فودی ها را پاتیل سرخ کردنی در نظر گرفت . در این وسیله کار آمد میتوانید هر چیزی که می خواهید را در حجم بالا سرخ کنید این وسیله در هر رستورانی کاربرد دارد .

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل