صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خرید اجاق برای رستوران صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 33
بازديد ديروز : 58
كل بازديدها : 88680

دیگر امکانات

وجود وسایل پخت و پز در هر آشپزخانه ای ضروری است .این ابزارآلات تنوع بالایی دارد و با توجه به نیازهای مشتریان ساخته و طراحی شده است.

رستوران داران می توانند با توجه به نیازشان و هم چنین محیط و فضای رستوران ابزار مورد نظرشان را تهیه کنند.

اجاق کته پز ۲۰ شعله

برنج یکی از اصلی ترین غذاها در سفره های ایرانی است که به شکل های مختلفی طبخ می شود . ترکیب کردن برنج با انواع سبزیجات می تواند یک خوراک فوق العاده ای را پدید بیاورد مانند شوید پلو.

راه های طبخ برنج متفاوت است یکی از این روش ها تهیه برنج به سبک کته است که باعث می شود تمام خواص برنج در آن حفظ شود . اجاق کته پز ۲۰ شعله برای محیط هایی که قصد دارند در حجم بالا برنج تهیه کنند بسیار کارآمد است . این وسیله دچار زنگ زدگی نمی شود و هم چنین از طول عمر بالایی برخوردار است .

اجاق فست فود

یکی از اساسی ترین نیازهای هر فست فودی داشتن یک اجاق فست فود است .

طراحی های متنوعی برای این وسیله وجود دارد برای مثال اجاق های چند کاره که برای محیط های کوچک مناسب است .

برخی از این اجاق ها با برق و برخی دیگر با گاز کار میکنند که این امر نیز می تواند برای خریداران یک حق انتخاب باشد.

هود صنعتی

خارج کردن آلودگی ها از محیط هر آشپزخانه ای نکته ای است که باید رعایت شود . هود صنعتی ابزاری است که برای آشپزخانه های صنعتی با آلودگی بالا طراحی و ساخته شده . این وسیله ی قدرت مند توانایی خارج کردن دود و آلودگی های ناشی از پخت و پز را در رستوران دارد . هم چنین جنس فلز به کار رفته در بدنه این دستگاه باعث شده که بتوان به راحتی آن را تمیز کرد.

سانتریفیوژ صنعتی

میتوان سانتریفیوژ صنعتی را به طور خلاصه این چنین تعریف کرد: دستگاهی که هوای مرطوب و هم چنین آلوده ی محیط آشپزخانه ی صنعتی را با هوای پاک و تمیز جابه جا می کند . این وسیله به دو نوع تقسیم می شود که با مطالعه ی دقیق دانستن ساز و کار آن میتوانید تصمیم گیری کنید . هم چنین شما میتوانید با توجه به طراحی رستوران خود نیز حق انتخاب داشته باشید و تصمیم بگیرید که کدام نوع از این وسیله را در آشپزخانه رستوران خود نصب کنید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل