2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
راه اندازی فست فود

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 97
بازديد ديروز : 78
كل بازديدها : 91207

دیگر امکانات

راه اندازی فست فود

قیمت: 0 تومان

رستوران داری مانند هر شغل دیگری نیاز به دقت و هم چنین مهارت بالا دارد. این که شما بتوانید از پس هزینه ها بر بیایید و یا کیفیت غذای بالایی داشته باشید کار هر کسی نیست و این امر نیازمند تجربه و مطالعه است.

در این حرفه شما با سلامتی مشتریان خود سر و کار دارید . رعایت نکردن مسائل بهداشتی مانند شست و شوی مواد غذایی و یا استفاده از مواد مرغوب و تازه باعث می شود که سلامت مشتریان به خطر بیفتد که این امر به این معنا است که شما وظایفتان را به درستی انجام نداده اید.

هود دیواری استیل

در هر آشپزخانه ی صنعتی روزانه انواع مختلفی از غذاها پخته می شو دکه این امر باعث می شود بوی غذاهای مختلف در محیط آشپزخانه پخش شود و باعث ایجاد الودگی شود. پس وجود یک هود دیواری استیل در هر آشپزخانه ای لازم است .

این وسیله قابلیت تعویض قیلتر دارد که این امر باعث می شود شما بتوانید مدت زمان زیادی از این وسیله استفاده کنید.

به یاد داشته باشید آلوده بودن محیط آشپزخانه کار را برای کارکنان سخت می کند و ممکن است که آن ها نتوانند کارشان را به درستی و با کیفیت انجام دهند.

کانتر گرم

گرم بودن غذا نکته ای است که باید در هر آشپزخانه ای به آن اهمیت داده شود. کانتر گرم وسیله ای است که به این منظور طراحی و ساخته شده . شما می توانید از این وسیله برای گرم نگه داشتن انواع خورشت های ایرانی و یا سوپ و آش استفاده کنید.

این وسیله در حجم های مختلفی ساخته شده که شما می توانید با توجه به میزان غذایی که می پزید حق انتخاب داشته باشید.

این وسیله ی کار آمد در هتل ها و یا حتی فروشگاه هایی که در آن غذا سرو می شود قابل استفاده می باشد.

کانتر سرد

می توان در دسته ی وسایل مورد نیاز برای یک آشپزخانه ی صنعتی ، کانتر سرد را نیز گنجاند . این وسیله انرژی کمی مصرف می کند که این امر به صرفه جویی در هزینه ها کمک فراوانی می کند هم چنین وجود چرخ در این وسیله باعث شده که بتوان آن را به راحتی حمل و نقل کرد. هم چنین میتوانید پایه های این وسیله را تنظیم کنید.

دستگاه کباب ترکی

کباب ترکی این غذای محبوب همان طور که از نامش پیدا است متعلق به کشور همسایه ایران ، ترکیه است.

این غذا در ایران طرفداران بسیاری دارد و در بیشتر فست فودی ها ارائه می شود . برای این که شما بتوانید این غذای محبوب را طبخ کنید نیازمند یک دستگاه کباب ترکی هستید زیرا این وسیله گوشت را به آرامی و به صورت یکنواخت طبخ میکند .

این وسیله انواع مختلفی دارد که شما با توجه به تقاضای روزانه میتوانید آن را تهیه کنید .

منبع:تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل