صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات تاسیس رستوران صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 37
بازديد ديروز : 58
كل بازديدها : 88684

دیگر امکانات

غذا نقش مهمی در زندگی روزمره ی ما دارد . هر کشوری با توجه به سنت و فرهنگ خود و هم چنین با توجه به شرایط آب و هوایی ، غذای منحصر به فرد خود را دارد که می تواند برای دیگر ملل ها جذاب باشد مانند پاستای ایتالیایی و یا حمص عربی.

راه اندازی یک آشپزخانه ی صنعتی به منظور سرو این غذاها می تواند یک شغل پول ساز باشد.این که شما محیطی را افتتاح کنید که در آن غذاهای جدید ارائه شود می تواند جالب و پرطرفدار باشد.

باربیکیو استیل ۷۰ سانتیمتر

برای طبخ مرغ و گوشت روش های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن ها در طعم غذا تاثیر فراوانی می گذارد.

دستگاه باربیکیو استیل ۷۰ سانتیمتر وسیله ای است که با آن میتوانید مرغ یا گوشت و یا حتی سبزیجات را کباب کنید. این وسیله فضای کوچکی را در بر می گیرد که این نکته بسیار اهمیت دارد زیرا می توانید در آشپزخانه های کوچک و یا حتی در حیاط خانه ها از آن استفاده کنید . این وسیله دود و آلودگی ایجاد نمی کند بنابر این میتوانید از این وسیله در محیط های کوچک نیز استفاده کنید.

تجهیزات فست فود

فست فود ها شامل بسیاری از غذاها می شود که به دلیل طعم خوب و پخت سریع طرفداران بسیاری برای خود جذب کرده اند.

اگر شما تصمیم به راه اندازی یک فست فودی دارید ، برای اینکه راحت تر بتوانید تجهیزات فست فود را تهیه کنید به طور کلی بتوانید یک سامان دهی در کار خود ایجاد کنید باید بدانید که قصد دارید چه نوع غذایی را در منوی رستوران خود جای دهید زیرا تجهیزاتی که برای تهیه هر غذا نیاز دارید با یکدیگر متفاوت است.

می توانید تجهیزات را به دو دسته ی اصلی و فرعی تقسیم کنید زیرا با این کار راحت تر می توانید بودجه ی خود را تقسیم کنید.

فر اغذیه

تنوع بالایی که در محصولات تجهیزات رستورانی وجود دارد باعث شده که شما بتوانید حق انتخاب بالایی داشته باشد . برای مثال فر اغذیه وسیله ای است که از تنوع بالایی چه در طراحی و چه در کارایی برخوردار است. وجود این وسیله در انواع رستوران ها با منو های مختلف ضروری است اما این وسیله در فست فودی ها کارایی بالاتری دارد.

فرهای چند کاره نیز وجود دارد که با گرفتن فضای کمی میتوانند چندین کار را انجام دهند.

فر پیتزا

پیتزا، یک غذای ایتالیایی بسیار لذیذ که طرفداران آن در سر تا سر دنیا وجود دارند . درست کردن این غذا زیاد سخت نیست تنها کافی است که شما وسایل مورد نظر را داشته باشید و آن را روی نان پیتزا بریزید و درون فر پیتزا قرار دهید.

این غذا تنوع بالایی دارد و حتی برای کسانی که گیاه خوار هستند هم مناسب است زیرا شما می توانید ترکیبات آن را تغییر دهید.

فر پیتزا بخش مهمی برای تهیه این غذا است چرا که باعث پخت یکسان این غذا می شود و از سوختن آن جلوگیری می کند.

این فر در اشکال مختلف مانند ریلی و یا گردون تهیه شده که شما میتوانید آن را تهیه کنید.

منبع:تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل