2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
انواع تیغه های صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 12
بازديد ديروز : 109
كل بازديدها : 90616

دیگر امکانات

اگر به حرفه ی رستوران داری وارد می شود باید فرد با سلیقه و با حوصله ای باشید زیرا چیزی که بعد از طعم غذا اهمیت دارد زیبای آن است . استفاده از ظروف زیبا و تمیز و هم چنین اهمیت به چیدمان غذا نکته ای است که باید به آن اهمیت دهید زیرا یکی از رازهای موفقیت شما همین نکته است.

تیغه خلال کن

یکدست خورد شدن مواد عذایی و سبزیجات یکی از عواملی است که هم ظاهر غذا را چندین برابر زیبا می کند و هم باعث پخت یکسان غذا می شود و از سوختن آن جلوگیری می کند. تیغه خلال کن وسیله ای برای خورد کردن سبزیجاتی مانند سیب زمینی است این وسیله مدام با رطوبت در تماس است بنابراین به طوری طراحی شده که از زنگ زدن آن جلوگیری شود.این تیغه ی قدرت به راحتی دچار اکسایش نمی شود و هم چنین کند نمی شود.

تیغه رنده کن

سالاد ها تنوع بسیار بالایی دارند و این تنوع بالا باعث شده که با بسیاری از غذاها هماهنگی داشته باشد و برای خود طرفداران زیادی را جذب کند هم چنین ارزش غذایی بالایی این خوراک باعث شده برای بسیاری از انسان ها نقش وعده ی اصلی غذایی را بازی کند. تیغه رنده کن وسیله ای است که با آن میتوانید انواع سبزیجات و یا به طور کلی هر چیزی را رنده کنید .

شکل ظاهری یکدستی که این وسیله به سبزیجات می دهد باعث شده شکل غذا نیز زیبا باشد و اشتها را برای خوردن چندین برابر کند.

تیغه اسلایسر

تغییر کوچکی در مواد غذایی یک خلاقیت است که میتواند در بهتر شدن طعم آن ها تاثیر گذار باشد برای مثال سیب زمینی خوراکی بسیار خوشمزه است که اگر به صورت ورقه ی بسیار نازک در بیاید و در روغن سرخ شود خوراکی جدید به نام چیپس را خلق می کند که طرفداران فراوانی دارد.

تیغه اسلایسر ابزاری است که برای اسلایس کردن و یا برش زدن یکنواخت مواد خوراکی استفاده می شود. ضخامت ورقه های این وسیله متغیر است و این خود یک ویژگی بسیار کاربردی در یک وسیله است. هم چنین تیغه ی این وسیله به راحتی قابل شست و شو است و دچار اکسایش نمی شود .

تیغه سبزی خردکن

بسیاری از غذاهای ایرانی با سبزیجات طبخ می شود . بسیاری از خورشت ها مانند خورشت کرفس و یا حتی قلیه ماهی لذیذ جنوبی نیاز به سبزی خرد کرده دارد .

در بسیاری از رستوران ها و یا تهیه غذاهای بزرگ این غذاها سرو می شود برای پختن آن ها در حجم بالا باید سبزی ها را در مدت زمان کوتاهی آماده کرد برای این کار میتوان از سبزی خرد کن استفاده کرد اما چیزی که بسیار مهم است تیغه سبزی خردکن است اگر از تیغه ی مناسب استفاده نشود سبزی ها له شده و در نتیجه غذای شما آن بافت دلچسب و استاندارد را نخواهد داشت.

دقت داشته باشید در هر وسیله ای باید از قطعات درجه یک استفاده شده باشد.

فن منقل برقی

در تهیه کباب ذغالی گرم نگه داشتن ذعال یک چالش است زیرا در میزان پخت کباب تاثیر می گذارد. فن منقل برقی وسیله ای است که با برق کار می کند و با فشار هوایی که ایجاد می کند مانع از خاموش شدن ذغال می شود . طول عمر این وسیله ی کارآمد بالا است و دچار اکسایش نیز نمی شود.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل