2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
انواع گرم کن صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 88
بازديد ديروز : 78
كل بازديدها : 91198

دیگر امکانات

انواع گرم کن صنعتی

قیمت: 0 تومان

میتوان منوی یک رستوران را جزو پر اهمیت ترین قسمت آن رستوران در نظر گرفت زیرا این منوی یک رستوران است که می تواند مشتریان را به سوی خود جذب کند.

دانستن میزان محبوبیت غذاها و یا حتی تناسب آن ها با فصول سال نکاتی است که باید در نظر یک رستوران دار حرفه ای باشد زیرا این امور شاید به نظر بی اهمیت و یا کوچک برسد اما همه ی این ها با هم می تواند سرنوشت رستوران شما را تعیین کند.

کباب پز جگرکی ذغالی

از محبوبیت بالای انواع کباب ها هم که بگذریم نوبت به جگر میرسد . این خوراک در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است خصوصا اگر که به روی ذغال طبخ شده باشد.

کباب پز جگرکی ذغالی ابزاری است که شما به کمک آن میتوانید انواع کباب مرغ و یا گوشت و یا حتی جگر را آماده ی خوردن کنید. نکته ای که این دستگاه را از دیگر کباب پز ها متمایز میکند، ذغال است یعنی این کباب پز با ذغال کار میکند که این امر باعث می شود کباب شما چندین برابر خوش طعم شود هم چنین نکته ی دیگری که بسیار قابل توجه است این است که شما برای روشن ماندن ذغال نیازی ندارید که مدام آن را باد بزنید طراحی این دستگاه به صورتی است که با دمیدن باد باعث روشن ماندن و تازه ماندن ذغال ها می شود.

کباب پز دوگانه سوز

در تهیه کباب علاوه بر طعم دار کردن گوشت و یا مرغ چیزی که در طعم کباب تاثیر فراوانی دارد شیوه ی طبخ آن است .

این که کباب آب دار باشد و نسوزد نکته ی بسیار مهمی است و هم چنین این که کباب بر روی ذغال تهیه شود و یا گاز.

کباب پز دوگانه سوز ابزاری است که توانایی کار کردن با ذغال و هم گاز را دارد . این وسیله یک دستگاه چند منظوره است بنابراین اگر زمانی شما نخواستید کباب را با ذغال درست کنید میتوانید از گاز استفاده کنید .

این وسیله برای کبابی هایی مناسب است که قصد بزرگ تر کردن فضا را دارند میتوانند در ابتدای کار از کباب پز گازی استفاده کنند زیرا دود ایجاد شده کمتر است و بعد از ذغال با این ترفند شما هزینه ی کمتری پرداخت خواهید کرد.

کانتر گرم گازی

گرم بودن غذا باعث تازگی غذا می شود و تازگی غذا باعث بالاتر رفتن کیفیت غذا و هم چنین بهداشت آن می شود . کانتر گرم گازی میتواند انواع غذا ها را برای مدت نسبتا زیادی گرم نگه دارد و این امر باعث می شود که کیفیت غذا حفظ شود.

در محیط هایی که غذاهای خورشتی سرو می شود وجود این وسیله الزامی است زیرا می تواند غذا را تا زمانی که به فروش برسد گرم و تازه نگه دارد . این وسیله از سوختن غذا نیز جلوگیری می کند.

باید توجه داشته باشید که نگه داری غذا در آشپزخانه های صنعتی بیشتر از یک روز کار صحیحی نمی باشد و شما باید متناسب با فروش روزانه غذا تهیه کنید.

گرمکن غذا رستورانی برقی

گرم بودن غذا نکته ای است که در هر آشپزخانه ای باید به آن پابند بود. طعم غذاهای سرد به طور کلی حس نمی شود و این باعث می شود که از غذا خوردن لذت نبریم.

گرمکن غذا رستورانی برقی یکی از ملزوماتی است که باید در رستوران ها و یا آشپزخانه های صنعتی وجود داشته باشد. این وسیله هر نوع غذایی را حتی فست فود ها را گرم و تازه نگه می دارد و هم چنین باعث افت کیفیت غذا نیز نمی شود.

وجود چرخ در این دستگاه باعث شده که بتوان به راحتی آن را جابه جا کرد.

گرم کن بن ماری گازی

گرم کن بن ماری گازی وسیله ای است که از آن میتوان در هر محیطی استفاده کرد و کارایی آن محدود به محیط های آشپزخانه نمی شود. از این وسیله می توان در محیط های اداری و یا کارخانه ها نیز استفاده کرد تا افراد بتوانند در آن غذای خود را گرم کنند.

این وسیله در مدل های مختلفی ساخته شده تا بتوان از آن در انواع آشپزخانه ها با انواع ظرفیت ها استفاده کرد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل