2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
انواع کباب پزهای صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 46
بازديد ديروز : 67
كل بازديدها : 91013

دیگر امکانات

تهیه وسایل کمکی در یک آشپزخانه می تواند به پیشرفت کار شما کمک کند به شرط آن که شما هوشمندانه آن را تهیه کنید . برعکس این موضوع نیز صدق می کند یعنی اگر شما در تهیه وسایل مربوط به آشپزی در آشپزخانه صنعتی بی توجه باشید و یا نکات مهم را در خرید آن ها در نظر نگیرید تنها بودجه ی خود را هدر داده اید و هم چنین ممکن است در کیفیت غذای شما نیز تاثیر منفی داشته باشید.

کباب پز گازی ایستاده

کباب ها از تنوع بالایی برخوردار هستند و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند . شیوه ی طبخ کباب ها نیز متنوع است برخی از آن ها مانند کباب کوبیده با گوشت چرخ کرده تهیه می شود و برخی با گوشت های تکه ای.

اگر شما صاحب یک آشپزخانه ی صنعتی ایرانی هستید وجود کباب ها در منوی رستوران شما ضروری است بنابر این شما برای تهیه کباب آن هم در حجم بالا به یک کباب پز گازی ایستاده نیازمند هستید .

این دستگاه در ظرفیت های متنوعی طراحی و ساخته شده که شما با توجه به نیاز خود می توانید از آن ها استفاده کنید.

کباب پز تابشی کشویی ۴۰ سیخ

یکی از عامل هایی که در تهیه کباب باید آن را مد نظر گرفت بوی ناشی از طبخ کباب است که ممکن است فضای محدود آشپزخانه را آلوده به چربی کند.طراحی و ساخت منحصر به فرد کباب پز تابشی کشویی ۴۰ سیخ به نوعی است که امکان ریختن چربی کباب به روی شعله های آتش را ندارد و این امر باعث می شود که تا حد زیادی از تولید دود جلوگیری شود .

این وسیله برای آشپزخانه های کوچک نیز مناسب است زیرا با توجه به ظرفیت کم این وسیله برای سیخ کباب ، اندازه ی کوچکتری دارد .

کباب پز تابشی کشویی ۱۰ سیخ

برای راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی لزوما نیازی نیست که شما یک فضای بزرگ داشته باشید . حتی با داشتن یک آشپزخانه ی کوچک نیز میتوانید به صورت بیرون بر غذا تهیه کنید . آشپزخانه های کوچک لزوما نیاز به وسایل کوچک دارند بنابراین شما میتوانید در ابتدای کارتان غذای کمتری به مشتریان ارائه دهید و به مرور کار خود را گسترش دهید.

اگر قصد دارید در منوی خود کباب را نیز قرار دهید میتوانید یک کباب پز تابشی کشویی ۱۰ سیخ تهیه کنید هم چنین از این وسیله ی کم جا را میتوانید در محیط های خانگی نیز استفاده کنید. این وسیله با طراحی ویژه خود دود کمتری در حین طبخ کباب ایجاد میکند.

کباب پز تابشی کشویی ۳۰ سیخ

چیدمان منوی رستوران یکی از کارهای ابتدایی در راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی است که باید با دقت بالایی انجام شود زیرا این موضوع جزو رکن اصلی رستوران شما محسوب می شود. شما میتوانید تنها انواع کباب های مختلف را در منوی رستوران خود داشته باشید و یا می توانید خورشت های ایرانی و یا حتی دیزی را در منوی رستورانی خود بگنجانید .

اگر قصد سرو کردن کباب را دارید میتوانید یک دستگاه کباب پز تابشی کشویی ۳۰ سیخ تهیه کنید . هم چنین شما میتوانید با استفاده از این وسیله ماهی کبابی و یا انواع استیک مرغ و گوشت را نیز طبخ کنید.

کباب پز تابشی کشویی ۲۰ سیخ

این که کباب به طور کامل پخته شود و در عین حال خشک نشود یک چالش است . شما در صورتی می توانید یک کباب آبدار و در عین حال مغز پخت را داشته باشید که در آشپزخانه ی خود یک کباب پز مناسب داشته باشید . کباب پز تابشی کشویی ۲۰ سیخ یکی از همین کباب پز های مناسب است زیرا اول اینکه حجم دود تولیدی را به دلیل ساختار خاص این دستگاه کم می کند و هم چنین با طراحی که دارد مانع از خشک شدن کباب شده بنابراین یک کباب درجه یک را برای شما طبخ می کند.

منبع:تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل