صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات تاسیس کبابی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 11
بازديد ديروز : 58
كل بازديدها : 88658

دیگر امکانات

رعایت نظافت و بهداشت در حرفه ی رستوران داری امری بسیار ضروری است. تازگی غذا نیز جزو یکی از مهم ترین نکاتی است که هر صاحب رستورانی باید به آن پایبند باشد زیرا شما در قبال سلامتی مشتریان مسئول هستید و اگر به آن ها بابت غذای نامناسب شما گزندی وارد شود باید پاسخگو باشید.

کباب پز تابشی ریلی اتوماتیک ۱۶۰۰ سیخ

کباب یکی از محبوب ترین غذاها در سفره های ایرانی است این غذای پرطرفدار در بسیاری ازمجالس از جمله عروسی ها و مجالس عزا نیز حضور دارد. کباب پز تابشی ریلی اتوماتیک ۱۶۰۰ سیخ یک وسیله با ظرفیت بسیار بالا برای سفارش های بالا است که برای بسیاری از رستوران ها و تالار های پذیرایی گزینه ی مناسبی است. این وسیله میتواند در مدت زمان نسبتا کوتاهی تعداد هزاروششصد سیخ از انواع کباب ها را آماده کند و به طور یکنواخت و کامل آن ها را بپزد.نکته ای که بسیار اهمیت دارد شست و شوی این دستگاه است که به راحتی امکان پذیر است.

کباب پز تابشی ریلی اتوماتیک ۱۲۰۰ سیخ

این وسایل بسیار کارآمد برای تهیه کباب در تعداد انبوه در مدت زمان کم است این وسیله بیشتر در تالارهای پذیرایی و یا هتل ها مورد استفاده قرار میگیرد زیرا باید در یک زمان به تعداد زیادی از مشتریان غذا ارائه دهید طراحی کباب پز تابشی ریلی اتوماتیک ۱۲۰۰ سیخ به صورتی است که میتوانید به راحتی آن را جابه جا کنید و آشپزخانه ی خود را نظافت کنید بنابراین شما میتوانید با وجود این وسیله ، محیط تمیزی در آشپزخانه خود داشته باشید.

کباب پز تابشی ریلی اتوماتیک ۱۰۰۰ سیخ

کباب ها تنوع بسیار بالایی دارند و این تنوع باعث شده از محبوبیت بالایی برخوردار باشند شما با کم یا زیاد کردن یک ماده ی خوراکی به کباب ها ، میتوانید کباب جدیدی خلق کنید و آن را مطابق با سلیقه ی خود تغییر دهید .

کباب پز تابشی ریلی اتوماتیک ۱۰۰۰ سیخ نسبت به دستگاه های مشابه خود ظرفیت کمتری دارد اما از نظر کارایی هیچ تفاوت چندانی ندارد این وسیله کاملا اتوماتیکی عمل میکند یعنی هم توانایی سیخ زدن کباب ها را دارد و هم توانایی پختن آن را . این وسیله ی چند منظوره حسابی کار شما را راه می اندازد و تهیه این دستگاه میتواند برای شما به صرفه باشد.

کباب پز نواری ۱۵۰۰ سیخ

کباب پز ها انواع مختلفی دارند که هر کدام با یکدیگر از نظر سازوکار و یا طراحی بیرونی و هم چنین ظرفیت پخت کباب متفاوت است این شما هستید که باید با توجه به نیاز خود بتوانید یک وسیله ی کارآمد را انتخاب کنید . کباب پز نواری ۱۵۰۰ سیخ یکی از همین تجهیزات است که میتواند دو طرف کباب را به طور یکنواخت بپزد. منبع تغذیه این دستگاه نیز گاز است .

کباب پز نواری ۵۰۰ سیخ

این که وسایل با کارایی های مشابه اما ظرفیت های مختلف طراحی شود حق انتخاب را به رستوران ها و تهیه غذاهای کوچک که تازه به کار خود مشغول شده اند را نیز میدهد زیرا هم قیمت این وسایل پایین تر خواهد بود و هم چنین با داشتن ظرفیت کمتر فضای کمتری را نیز در بر میگیرد که این نکته برای رستوران ها و به خصوص تهیه غداهای خانگی و کوچک بسیار حائزاهمیت است . کباب پز نواری ۵۰۰ سیخ توانایی پخت پانصد سیخ کباب که عرض آن نسبتا بزرگ باشد را دارد یعنی شما می توانید کباب هایی با عرض زیاد و در عین حال مغز پخت را برای مشتریان خود سرو کنید.

منبع:تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل