2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
ملزومات تاسیس فست فودی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 73
بازديد ديروز : 74
كل بازديدها : 90811

دیگر امکانات

غدا نیاز همه ی موجودات زنده است .با گذر زمان تنوع بسیار زیادی در فرهنگ های غذایی ایجاد شده و هم چنین افراد علاقه مند به این حرفه، با ترکیبات جدید توانسته اند غذاهای جدیدی خلق کنند. یه طور کلی هر کس که به این هنر لذت بخش علاقه مند است میتوانند با اندکی برنامه ریزی و تلاش از این طریق کسب درآمد نیز داشته باشد.

فر ساندویچ و پیتزا

هیچ کس نمیتواند محبوبیت بالای غداهای فست فودی را میان مردم در هر سن و قشری را انکار کند.این محبوبیت باعث شده تا فست فودی های فراوانی در سطح شهر تاسیس شود و مشتریان زیادی را برای خود جذب کند.

داشتن ابزار مناسب برای طبخ غذاهای فست فودی نیز یکی از نکات ابتدایی است که باید رعایت کنید برای مثال تهیه یک فر ساندویچ و پیتزا میتواند برای محیط هایی که فضای چندان بزرگی ندارند مناسب است زیرا این وسیله ی چند کاره است میتوانید به وسیله ی آن چندین غذای فست فودی را طبخ کنید.

این وسیله قابلیت پخت محبوب ترین غذای فست فودی یعنی پیتزا را نیز دارد.

گریل ذغالی ایستاده

غذاهایی که با گوشت طبخ می شوند محبوبیت بالایی دارند برای مثال میتوان از استیک نام برد. استیک انواع مختلفی دارد. میتوانید در تهیه آن از گوشت مرغ یا بوقلمون نیز استفاده کنید .

علاوه بر مزه دار کردن گوشت، نکته ای که دارای اهمیت است پخت آن است .که گوشت را نه زیاد خشک کند و نه خام بماند گریل ذغالی ایستاده وسیله ای است که به منظور طبخ انواع گوشت به صورت استیک و یا برگر تهیه شده است.

هودی که روی این دستگاه تعبیه شده توانایی خارج کردن بوی غذا را نیز دارد که همین امر باعث شده آشپزخانه شما از کثیفی ها در امان بماند.

فر ساندویچ چهار کاره رف دار

همان طور که پیدا است در هر کاری داشتن وسایل مورد نیاز و مربوطه به آن کار باعث میشود که بتوان در زمان صرفه جویی کرد و در نهایت نتیجه ی بهتری از کار را ارائه داد .

در یک فست فودی داشتن یک فر ساندویچ چهار کاره رف دار میتواند در کار شما سرعت ببخشد تا بتوانید در مدت زمان کمتری به مشتریان بیشتری خدمت رسانی کنید . این وسیله ی چند کاره علاوه بر داشتن صفحه برای گریل و یا کباب کردن ، قابلیت سرخ کردن انواع خوراکی ها مانند سیب زمینی را دارد که این قابلیت باعث شده شما با اختصاص دادن فضای محدودی از آشپزخانه خود چندین غذا را طبخ کنید.

فر مرکب ساندویچ و دیزی

خلاقیت در طراحی وسایل باعث شده که زندگی به سمت راحتی سوق داده شود یکی از این طراحی های کارآمد و بسیار جالب فر مرکب ساندویچ و دیزی می باشد . در این وسیله میتوانید هم یک دیزی اصیل ایرانی را طبخ کنید و هم میتوانید غذاهای ساندیچی را آماده کنید . نمیتوان محبوبیت غذاهای ساندویچی را در نظر نگرفت . برای این که اصالت رستوران شما حفظ شود و ساندویچ هایی که ارائه میدهید با دیگر غذاهای منوی شما مثل دیزی هماهنگ باشد، میتوانید از ساندویچ های سنتی مانند مغز و زبان استفاده کنید .

میز کار ساندویچی

این که مشتری مراحل آماده سازی غذای خود را ببیند و بتواند محتویات و هم چنین مقدار آن را خودش تعیین کند یک حق انتخاب محسوب می شود و باعث می شود که مشتریان احساس راحتی بیشتری داشته باشند .

میز کار ساندویچی وسیله ای است که با آن میتوانید در حضور مشتری و با انتخاب خود مشتری غذاهایی مانند ساندویچ را آماده کنید . این وسیله طراحی بسیار زیبایی دارد و ظاهر رستوران شما را چندین برابر زیبا میکند . هم چنین دور تا دور این دستگاه محافظی از جنس شیشه وجود دارد که باعث می شود که غذا تمیز بماند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل