صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
تهیه تجهیزات آشپزخانه صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 32
بازديد ديروز : 58
كل بازديدها : 88679

دیگر امکانات

حرفه ی آشپزی و رستوران داری ،شغلی پیچیده و در عین حال لذت بخش است. میتوان حرفه ی رستوران داری را تنها حرفه ای در نظر گرفت که در آن تکرار وجود ندارد یعنی شما میتوانید با استفاده از خلاقیت خود یک سبک جدیدی را فراهم کنید.

این که شما چه نوع غذایی را برای مشتریان خود سرو کنید تماما به توانایی ها و سلیقه ی شما بستگی دارد . به طور کلی میتوان گفت این حرفه با توجه به شرایط شما تغییر پذیر است .

اجاق گاز کته پز ۴ شعله

برنج در غذاهای ایرانی جایگاه و اهمیت ویژه ای دارد . ترکیبات مختلفی که برای برنج وجود دارد برای مثال سبزی پلو و هم چنین شیوه های مختلف برای پخت برنج باعث شده این خوراک در زندگی روزمره ی ما نقش مهمی داشته باشد.

سبکی از پختن برنج که بسیار محبوب و لذیذ است کته است . که این سبک علاوه بر طعم بهتر خواص موجود در برنج را نیز حفظ میکند.

اگر قصد دارید غذاهای لذیذ شمالی نظیر میرزا قاسمی را در رستوران خود سرو کنید باید به فکر تهیه یک اجاق گاز کته پز ۴ شعله در آشپزخانه ی خود باشید . تعداد شعله های متنوع در این دستگاه باعث شده که شما بتوانید حتی برای آشپزخانه های کوچک نیز از این وسیله ی استفاده کنید.

اجاق کته پز ۱۲ شعله

رستوران های و تهیه غذاهای ایرانی که مشتریان بیشتری دارند و یا فضای آشپزخانه ی آن ها بزرگ تر است میتوانند برای طبخ برنج از اجاق کته پز ۱۲ شعله استفاده کنند . با این وسیله میتوانید برنج را به صورت قالبی و با ظاهری زیبا طبخ کنید.

هم چنین میتوانید برای هر شعله از قالب های دونفره نیز استفاده کنید.این وسیله از گاز شهری تغذیه میکند بنابراین میتوان به راحتی در آشپزخانه صنعتی از آن استفاده کرد.

منقل کباب ذغالی فن دار

کمتر کسی وجود دارد که بگوید طرفدار کباب نیست .تنوع بالای این غذا باعث شده که افراد با سلایق مختلف نیز طرفدار این غذا باشند. علاوه بر داشتن مهارت در طبخ این غذا ، چیزی که بسیار حائز اهمیت است پختن آن بر روی دغال است که عطر و طعم این غذا را چندین برابر بهتر میکند.

منقل کباب ذغالی فن دار ابزاری است که به کمک آن میتوانید تعداد سی عدد سیخ کباب را روی آن طبخ کنید .

همان طور هم که از نامش پیدا است این وسیله با ذغال کار میکند که این امر باعث شده کباب چندین برابر بهتر شود.

میز قصابی

خرد کردن انواع مرغ و گوشت آن هم در حجم بالا نیازمند داشتن میز قصابی می باشد زیرا این وسیله فضای کار را بالا می برد و فرد میتوانند به سرعت کار خود را پیش ببرد. چیزی که بسیار حائز اهمیت است نظافت این وسیله است .زیرا در مدت زمان کوتاهی باعث می شود فضای بوی بد مرغ یا ماهی بگیرد که این بسیار آزاردهنده استاین وسیله دچار اکسایش نمی شود و به راحتی میتوان آن را تمیز کرد. هم چنین به دلیل وجود چرخ در آن میتوان به آسانی آن را جا به جا کرد.

ترولی گرمکن غذا

برای سرو کردن غذا هیچ لزومی وجود ندارد که شما یک رستوران داشته باشید ترولی گرمکن غذا یک وسیله ی سیار است که میتوانید از آن در پارک ها و یا دیگر فضاها استفاده کنید .

وجود یک سایه بان محافظ باعث شده که غذای شما از کثیفی ها در امان بماند هم چنین ساز و کار این وسیله به نوعی است که غذای شما را گرم نگه میدارد. وجود فضایی برای ادویه جات و ظروف یک بار مصرف نیز در این وسیله باعث شده تا شما بتوانید تمامی وسایل مورد نیاز خود را به راحتی حمل کنید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل