2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات رستورانی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 29
بازديد ديروز : 65
كل بازديدها : 91061

دیگر امکانات

تجهیزات رستورانی

قیمت: 0 تومان

هر کاری که ما در زندگی انجام میدهیم باید با چاشنی علاقه و استعداد همراه باشد زیرا هم انجام دادن آن کار را برای ما لذت بخش میکند و هم باعث می شود که ما در انجام دادن آن کار دقت بالایی داشته باشیم.

راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی و رستوران نیز یکی از مشاغلی است که دقت و علاقه باید در آن دو چندان باشد زیرا شما در طول روز با انبوهی از مشتریان که هر کدام سلیقه ی متفاوتی دارند مواجه هستید.این که شما بتوانید نظر همه را جلب کنید کار دشواری است.

گرمکن غذا برقی صنعتی

گرم بودن غذا اهمیت بالایی دارد . در محیط های کار که دسترسی چندانی به وسایل برای آشپزی نیست گرمکن غذا برقی صنعتی گزینه ی مناسبی است زیرا شما میتوانید غذای خود را گرم کنید .این وسیله با تکنولوژی منحصربه فرد خود از سوختن غذای شما جلوگیری میکند ومیتواند در کمترین زمان ممکن غذای شما را گرم کند .

هزینه ی مناسب و هم چنین طراحی خاص این دستگاه موجب شده که بتوان از آن در بسیاری از مکان ها مانند مدارس نیز استفاده کرد.

دستگاه حلیم صاف کن

حلیم یک خوراکی بسیار محبوب است و کمتر کسی وجود دارد که این خوراکی را دوست نداشته باشد. ارزش غذایی بالای آن باعث شده که این خوراکی خوشمزه مورد توجه قرار بگیرد.

حلیم باید ظاهری صاف و یکدست داشته باشد به این منظور گوشت را باید به خوبی بکوبید اما برای اینکه بتوانید ظاهر حلیم را چندین برابر زیبا تر کنید به یک دستگاه حلیم صاف کن نیازمند هستید . این دستگاه چند جانبه توانایی صاف کردن خوراکی هایی مانند حلیم را نیز دارد برای مثال میتوان در طبخ حلیم بادمجان نیز از آن استفاده کرد.

کابینت آبچکان

نظافت در مشاغل رستوران داری حرف اول را میزند . شست و شوی صحیح ظروف و از همه مهم تر خشک کردن آن ها چیزی است که بسیار اهمیت دارد . این که قطرات آب پس از شست و شو روی آن ها نماند و باعث ایجاد لکه نشود بسیار مهم است کابینت آبچکان نیز ابزاری است که باید در هر آشپزخانه ای باشد . علاوه بر ظروف شما میتوانید میوه ها و دیگر مواد خوراکی را نیز در آن خشک کنید.

بدنه ی این وسیله کاملا ضد زنگ بوده زیرا این وسیله مدام در مجاورت آب قرار دارد.

کانتر گرم گازی

عاملی که در رستوران های ایرانی یک دغدغه محسوب می شود گرم ماندن غذا است زیرا نمیتوان مدام زیر اجاق را روشن نگه داشت زیرا غذا میسوزد و با خاموش کردن اجاق غذا سرد می شود .

کانتر گرم گازی ابزاری است که میتوان غذا را در آن در حد متعادلی گرم نگه داشت .گرم ماندن غذا باعث تازه ماندن آن نیز میشود.

نظافت این دستگاه بسیار ساده و امکان پذیر بوده بنابراین این دستگاه از همه نظر دارای استاندارد لازم است.

تنور گلی

نان در بسیاری از خوراک ها به خصوص خوراک های ایرانی اهمیت و جایگاه فراوانی دارد . بسیاری از غذاهای ایرانی هستند که با نان خورده می شوند حتی خوردن کباب با نان به جای برنج نیز بسیار لذیذ و پرطرفدار است.

تازه بودن نان همیشه دارای اهمیت فراوانی بوده زیرا که عطر نان حفظ شده و همچنین نان بافت نرم خود را حفظ میکند.

دستگاه تنور گلی برای رستوران هایی که میخواهند نان تازه را در منوی غذایی خود داشته باشند ضروری است . منبع تغذیه این دستگاه گاز است بنابراین میتوان به راحتی فضایی را در رستوران به این دستگاه اختصاص داد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل