2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات راه اندازی کترینگ

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 8
بازديد ديروز : 65
كل بازديدها : 91040

دیگر امکانات

اگر مهارتی در آشپزی و تهیه کردن غذا دارید و قصد دارید که یک رستوران راه اندازی کنید اما سرمایه کافی ندارید نگران نباشید شما میتوانید کارتان را از یک کترینگ شروع کنید و رفته رفته فضای کار خود را بزرگ تر کنید.کترینگ خا میتوانند با انواع شرکت ها قرار داد ببندند یا غذا را برای مردم ارسال کنند.در راه اندازی کترینگ نیز نیاز به یک سری از تجهیزات و وسایل دارید که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.

اجاق گاز

اصلی ترین رکن در راه اندازی کترینگ وجود اجاق گار است .اجاق گاز ها در ابعاد مختلف و اشکال مختلف وجود دارد که ان بسته به نیاز و مقدار غذایی است که میخواهید ارایه دهید وگازها از نظر تعداد شعله ها با یکدیگر فرق میکنند.

راه اندازی کترینگ

راه اندازی کترینگ یک شغل پر درآمد است که همیشه تازگی و در آمد زایی خود را حفظ میکند و متقاضیان آن کم نخواهد شد .منو مهم ترین اصل در راه اندازی یک کترینگ است اگر میخواهید موفق باشید یک منوی خوب تهیه کنید برای مثال از غذاهای محلی و سنتی غافل نشوید زیرا این سبک غذاها طرفداران زیادی دارند .

سرخ کن صنعتی رومیزی

در بسیاری از غذاهای ایرانی یا فست فود ها مواد سرخ کردنی وجود دارد پس وجود یک سرخ کن صنعتی رومیزی یک ضرورت محسوب میشود .این سرخ کن حجم زیادی روغن مصرف میکند توجه کنید که روغن را باید در زمان مناسبی تخلیه کنید تا غذای شما سالم بماند .

کانتر گرم

کانتر گرم یکی دیگر از وسایل مورد نیاز است که در آن غذاهایی که نیاز به محیط گرم دارند مانند انواع گوشت و دیگر غذاها نگه داشته می شود.این کانتر بر اساس تعداد جایی که به برای نگهداری غذا در آن در نظر گرفته شده است متفاوت است.بدنه این کانتر از فلز ساخته شده است.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل