صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
ابزارآلات کمکی در آشپزخانه صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 13
بازديد ديروز : 58
كل بازديدها : 88660

دیگر امکانات

در هر حرفه ای ، وسایل و ابزارآلات مدام در حال تغییر هستند که این تغییرات به طبع باعث راحتی بیشتر و هم چنین صرفه جویی در زمان می شود. اما در عین حال هزینه خرید این دستگاه ها نیز زیاد می شود که ممکن است تهیه این وسایل برای همه مقدور نباشد بنابراین شما باید تلاش کنید تا بتوانید یک مدیریت صحیح داشته باشید.

دستگاه پمپ پنیر داغ

این یک حقیقت است که غذا هر چقدر چرب تر باشد خوشمزه تر خواهد بود به شرط آن که این چربی از مواد خوراکی مانند پنیر گرفته شده باشد .پنیر پیتزا جزو آن دسته از مواد خوراکی است که طعم غذا را چندین برابر بهتر میکند هم چنین تنوعی که در آن وجود دارد باعث شده بتوان در بسیاری از غداها از آن استفاده کرد.

دستگاه پمپ پنیر داغ وسیله ای است که با آن میتوان ، نه تنها پنیر بلکه هر ماده ی خوراکی که به مایع تبدیل می شود را روی غذا بریزد که این امر علاوه بر طعم خوبی که به غدا میدهد باعث می شود ظاهر غدا چندین برابر زیباتر شود.

دستگاه پمپ سس استیل

سس ها در سرتاسر جهان تنوع بسیار بالایی دارند و هر کدام به منظور یک غدا ساخته شده برای مثال سس مخصوص گوشت و یا سالاد و...

وجود سس در هر رستورانی ضروری است زیرا این سس ها هستند که طعم غدا را تکمیل میکنند به خصوص غداهای فست فودی .دستگاه پمپ سس استیل وسیله ای است که گنجایش حجم بالایی از سس را دارد هم چنین جنس این دستگاه باعث شده که از فرسایش در امان بماند.

دستگاه عرق گیری

گیاهان سرشار از خاصیت هستند یک داروی طبیعی که بسیار بی ضرر است و میتواند جای بسیاری از داروهای شیمیایی را بگیرد . عرق گیاهان این خاصیت را در خود دارند که طی فرآیندی با استفاده از وسیله ی مورد نیاز بعنی عرق گیر صنعتی به دست می آید .از خاصیت درمانی آن ها که بگذریم ، بسیاری از غذاها و هم چنین نوشیدنی های ایرانی با استفاده از عرق گیاهان تهیه می شود که در دنیا بی نظیر است . این دستگاه با سازوکار منحصر به فردی که دارد میتواند حجم زیادی از عرق گیاهان را برای شما آماده کند.

آب میوه گیری صنعتی ۲ اسب

آب میوه جزو آن دسته از نوشیدنی های بسیار لذیذ و پرطرفدار است که باید در منوی تمامی بستنی فروشی ها باشد . چیزی که بسیار حائز اهمیت است تازه بودن آب میوه است زیرا با کهنه شدن آن علاوه بر بدشدن طعم ، تمامی خواص آن نیز از بین میرود بنابر این در هر آب میوه فروشی شما به یک آب میوه گیری صنعتی ۲ اسب نیازمندید .

این وسیله پرقدرت می تواند در زمان کوتاهی آب حجم بالایی از میوه ها را بگیرد که این امر برای آب میوه فروشی ها با مشتریان بالا بسیار ضروری است.

آبمیوه گیری صنعتی ۱ اسب

این که دستگاه های مورد نیاز در هر حرفه ای به اندازه ها و توانایی های مختلف ساخته میشود باعث شده که خریدار بتواند حق انتخاب داشته باشد بنابراین بتواند بهترین ها را انتخاب کند.

آبمیوه گیری صنعتی ۱ اسب ابزاری است که علاوه بر آب گیری میوه ها میتواند آب بسیار از سبزیجات و هم چنین مرکبات را نیز آماده سازی کند که این چندجانبه بودن دستگاه و هم چنین کارآمد بودن آن را اثبات میکند هم چنین موتور قوی این دستگاه باعث افزایش طول عمر آن نیز میشود.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل