2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات طبخ مرغ بریان

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 57
بازديد ديروز : 109
كل بازديدها : 90661

دیگر امکانات

هر کس که قصد ورود به حرفه ی رستوران داری را دارد باید یک سری نکات و ریزه کاری هایی را در نظر بگیرد این عامل در موفقیت فرد تاثیر بسیار فراوانی دارد.

این که شما بتوانید یک منوی هوشمندانه تهیه کنید بسیار مهم است این بدین معنا است که غذاهایی که شما در رستوران خود سرو میکنید با یکدیگر هماهنگی داشته باشد و از طرفی کیفیت مطلوب را نیز دارا باشد.

دستگاه مرغ بریان ۶ سیخ

برخی از غذاها هستند که در بسیاری از فرهنگ ها و رستوران ها مشترک هستند . برای مثال میتوان از مرغ نام برد که روش های متنوعی که برای پخت آن وجود دارد باعث شده این خوراکی در بسیاری از رستوران ها وجود داشته باشد .

در فست فودی ها نیز این غذا طرفداران فراوانی دارد.

دستگاه مرغ بریان ۶ سیخ وسیله ای است که به این منظور طراحی شده .تنوع در تعداد سیخ های آن باعث شده که شما بر اساس فضای رستوران خود تصمیم گیری کنید . ساز و کار این دستگاه یعنی به آرامی طبخ کردن مرغ باعث شده که مرغ کاملا پخته شود و حالت خشکی به خود نگیرد.

دستگاه مرغ بریان ۴ سیخ

این که شما بتواند مرغ بریان را در منوی رستورانی خود قرار دهید در فروش شما تاثیر گذار است زیرا این غذا بسیار محبوب است .تعداد سیخ های موجود در این دستگاه متنوع است که این عامل باعث شده هر رستوران و یا تهیه غذا با توجه به فضای موجود و غذاهای منوی خود تصمیم گیری کند دستگاه مرغ بریان ۴ سیخ وسیله ای است که میتواند مرغ را بریان کند و تنها تفاوت آن ظرفیت کمتر آن است.

دستگاه مرغ بریان ۳ سیخ

تهیه ابزارآلات در هر آشپزخانه ای در کار بسیار موثر می باشد زیرا کیفیت این وسایل در کیفیت غذا نیز تاثیر بسیار زیادی می گذارد .

هم چنین فضایی که این وسایل اشغال میکند بسیار مهم است زیرا بسیاری از رستوران ها هستند که فضای چندان بزرگی ندارد بنابراین انتخاب هوشمندانه وسایل بسیار اهمیت دارد .

دستگاه مرغ بریان ۳ سیخ با فضای بسیار کمی که اشغال میکند یک وسیله ی کارآمد حساب می شود هم چنین هزینه خرید این دستگاه به مراتب کمتر است و این خود میتواند برای کسانی که میخواهند تازه به حرفه ی رستوران داری مشغول شوند گزینه ی مناسبی باشد.

دستگاه جوجه گردان ۱۲ سیخ

هر چقدر هم که بخواهیم به سلامتی خود اهمیت دهیم و غذای سالم مصرف کنیم،باز هم هر از چند گاهی هوس خوردن غذاهای فست فودی به سرمان میزند. اما در فست فودی ها هم غذاهای سالم وجود دارد که در عین داشتن طعم مطلوب آسیبی بر سلامتی ما وارد نمیکند.

مرغ و جوجه بریان جز این دسته محسوب می شود .

دستگاه جوجه گردان ۱۲ سیخ وسیله ای است که به این منظور طراحی و ساخته شده . کافی است که آشپز مرغ را حسابی طعم دار کند و در این دستگاه قرار دهد . کار با این وسیله راحت است و در عین حال غذایی محبوب را آماده سازی می کند.

فر کباب ترکی

غذای کباب ترکی همان طور که از نامش پیدا است یک غذای بسیار لذیذ برای کشور همسایه ما ترکیه است که البته در سراسر جهان و هم چنین ایران طرفداران بسیار زیادی برای خود جمع کرده است .

این غذای لذیذ که با مرغ و گوشت تهیه میشود برای آماده شدن و رسیدن به همان طعم اصلی خود نیازمند فر کباب ترکی است این دستگاه گوشت و یا مرغ را به آرامی طبخ و آماده ی خوردن میکند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل