صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
انواع دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 49
بازديد ديروز : 42
كل بازديدها : 88638

دیگر امکانات

یکی از لوازم صنعتی مورد نیاز در بیشتر رستوران ها،کافی شاپ ها، هتل ها و... دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی می باشد. این دستگاه ها به دلیل این که می توانند حجم بالایی را تحمل کرده و آب مقدار زیادی از میوه ها و مرکبات را در سریع ترین زمان تهیه کنند برای مصارف صنعتی بسیار پرکاربرد می باشد گروه صنعتی ابتکار استیل توانسته است با برخورداری از بهترین امکانات و کادری مجرب به تولید بسیاری از آب میوه گیری های صنعتی بپردازد در ادامه ی مطلب به معرفی برخی از این آبمیوه گیری ها از جمله دستگاه آبلیمو گیری ، دستگاه آب نارنج گیری، دستگاه آبغوره گیری و ... خواهیم پرداخت.

دستگاه آب نارنج گیری :

نارنج یکی از مرکبات پرطرفدار به شمار می آید و برای این که بتوانید آب نارنج را به مقدار زیاد و در سریع ترین زمان بگیرید می توانید از دستگاه آب نارنج گیری استفاده کنید، این دستگاه با قیمتی مناسب توسط گروه صنعتی ابتکار استیل به فروش می رسد، بخش هایی از دستگاه آب نارنج گیری که در تماس مستقیم با مرکبات قرار می گیرد از جنس آلمینیوم ساخته شده است.

دستگاه آب انار گیری :

آب انار یکی از نوشیدنی های بسیار پرطرفدار می باشد که در منوی تمامی آبمیوه فروشی ها قرار دارد ، با استفاده از این دستگاه می توانید آب انار را به صورت طبیعی و در سریع ترین زمان بگیرید و در اختیار مشتریان خود قرار دهید، این دستگاه با وزن تقریبی 90 کیلوگرم از بهترین مواد و به صورت کاملا بهداشتی با رعایت نکات ایمنی ساخته شده است.

دستگاه آبغوره گیری:

از دیگر دستگاه های صنعتی که برای گرفتن آب میوه و مرکبات از آن استفاده می شود دستگاه آبغوره گیری و دستگاه آبلیمو گیری می باشد در فصل هایی که زمان گرفتن و نگهداری آبلیمو و آبغوره می باشد نیاز به این وسیله بسیار افزایش می یابد، این وسایل که در حجم صنعتی ساخته شده اند می توانند توسط بسیاری از مشاغل خریداری شده و نیاز مشتریان را برآورده سازد ابتکار استیل توانسته است با رعایت استانداردها و اصول ایمنی به تولید انبوه این دستگاه ها بپردازد و رضایت بسیاری از خریداران را جلب کند.

دستگاه آب گوجه گیری پرسی :

از این دستگاه برای مشاغل صنعتی و نیمه صنعتی استفاده می شود یکی از مهم ترین موارد استفاده از دستگاه آب گوجه گیری پرسی تهیه ی رب می باشد، با دستگاه آب گوجه گیری پرسی می توانید در عرض یک ساعت در حدود 700 تا 800 کیلوگرم گوجه را آب گیری کنید. طراحی این محصول به گونه ای است که می تواند به راحتی آب گوجه را از پوست آن تفکیک کند.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل