2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
نکات ضروری رستوران داری

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 14
بازديد ديروز : 60
كل بازديدها : 90678

دیگر امکانات

وجود یک دکور منظم و زیبا استفاده ی هوشمندانه از رنگ ها و نحوه ی درست چیدمان وسایل در سالن یک رستوران بسیار موثر است .

این که شما بتوانید از تمام فضای رستوران خود به خوبی استفاده کنید و جایی را خالی نگذارید و در عین حال مشتریان نیز احساس راحتی داشته باشند ضرورتی است که همه ی صاحبان رستوران ها باید آن را رعایت کنند.

ابزارکار آشپزخانه صنعتی

در هر رستورانی باید یک سری وسایل وجود داشته باشد تا صاحبان رستوران بتوانند راحت تر کار کنند . ابزارکار آشپزخانه صنعتی می تواند عنوان خوبی برای این وسایل باشد. شاید با خودتان فکر کنید که این تجهیزات تنها محدود به محیط آشپزخانه است اما باید این را بدانید که وسایل تزیین دکور نیز شامل این ها می شود .

شما در باید به ظاهر نیز توجه داشته باشید تزیینات غذا و سبک چیدمان وسایل بسیار پر اهمیت است .

وسایل مورد نیاز در یک آشپزخانه

وسایل مورد نیاز در یک آشپزخانه همه جا با هم مشترک نیست حتی ممکن است رستوران ها از نظر منوی غذایی با هم مشترک باشند اما در تهیه ابزارآلات با یک دیگر متفاوت باشند .

این که شما چه وسایلی را با چه کیفیتی تهیه می کنید بسته به خودتان و بودجه ی مالی شما دارد اما به شما این پیشنهاد می شود که اگر بودجه لازم را ندارید از تاسیس رستوران صرف نظر کنید منتظر بمانید تا بتوانید بهترین وسایل را با بالاترین کیفیت تهیه کنید.

انواع خمیر گیر صنعتی

حرفه ی رستوران داری تنها به سرو غذا محدود نمی شود . کافی شاپ ها و فضاهایی که تنها در آن جا کیک و شیرینی سرو می شود از محبوبیت بالایی برخوردار هستند که آن ها نیز مانند یک رستوران ، نیاز به یک سری ابزارآلات دارند . یکی از مهم ترین این وسایل انواع خمیر گیر صنعتی است که در حجم های مختلف برای درست کردن انواع خمیر با ظرفیت های مختلف طراحی شده.

با تهیه این دستگاه شما به راحتی می توانید انواع خمیر کیک و نان را تهیه کنید .

منبع: راه اندازی آشپزخانه صنعتی