2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
چگونه یک آشپزخانه صنعتی تاسیس کنیم ؟

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 127
بازديد ديروز : 78
كل بازديدها : 91237

دیگر امکانات

رعایت نظافت و بهداشت فردی در هر شغلی امری بسیار مهم است اما اهمیت این امر در حرفه ی آشپزی و رستوران داری به مراتب بیشتر خواهد بود .

این که شما با تجهیزات مناسب آشپزی کنید و محیط رستوران خود را همیشه پاکیزه نگه دارید باعث می شود که مشتریان بیشتری داشته باشید و خودتان نیز از خیالتان راحت خواهد بود زیرا وظیفه ی خود را به درستی انجام داده اید.

ملزومات افتتاح آشپزخانه

بعد از این که برای آشپزخانه ی خود یک منو تهیه کردید باید به سراغ خرید ملزومات افتتاح آشپزخانه بروید . یک لیست تهیه کنید این کار باعث می شود که شما بتوانید با نظم تمام وسایل را تهیه کنید و چیزی را از قلم نیندازید .

برای مثال در منوی یک رستوران سنتی وسایل را به بخش های مختلفی چون اجاق گاز ، کباب پز،انواع بشقاب و... تقسیم کنید تاخوب بر چیزهایی که قصد دارید تهیه کنید تسلط داشته باشید.

لوازم راه اندازی فست فود صنعتی

غذاهای فست فودی به خوبی توانستند در میان مردم محبوب شوند و این محوبیت نه تنها از بین نمی رود بلکه روز به روز افزایش نیز پیدا می کند . اگر قصد افتتاح یک فست فودی دارید بهتر است اول به سراغ خرید لوازم راه اندازی فست فود صنعتی بروید این وسایل شامل تمام چیزهایی می شود که شما به آن احتیاج دارید برای مثال مواد غذایی ، وسایل برای دکور رستوران ، تجهیزات آشپزخانه و ...

تهیه مواد اولیه مرغوب در غذاهای فست فودی بسیار اهمیت دارد به یاد داشته باشید که هیچ گاه برای کم کردن قیمت غذا نباید به سراغ مواد بی کیفیت بروید و با این کار سلامت مشتریان را هدف قرار دهید.

تجهیزات کارآمدی یک آشپزخانه صنعتی

اگر بخواهیم برای تجهیزات کارآمدی یک آشپزخانه صنعتی یک تعریف ارائه دهیم میتوانیم بگوییم تمامی وسایلی که وجودشان دریک آشپزخانه صنعتی ضروری است و باعث آسان تر شدن کارها می شود .

فرقی ندارد که منوی رستوران شما چیست این تجهیزات برای هر نوع غذایی وجود دارد . پس شما باید بخشی از بودجه ی خود را برای خرید این وسایل اختصاص دهید.

منبع : راه اندازی آشپزخانه صنعتی