2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید ملزومات آشپزخانه صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 31
بازديد ديروز : 74
كل بازديدها : 90769

دیگر امکانات

پختن غذاهای محلی ایرانی به همان روش اصیل می تواند بسیار محبوب باشد. این کار رستوران شما را از یکنواختی خارج می کند . هم چنین شما می توانید به سمت غذاهای دیگر کشور نیز بروید . به یاد داشته باشید شما باید این غذاها را به همان روشی که باید طبخ کنید.

تجهیزات حرفه ای آشپزخانه صنعتی

این که فضای آشپزخانه ی شما به چه اندازه باشد در خرید تجهیزات حرفه ای آشپزخانه صنعتی تاثیر گذار است هر چه قدر آشپزخانه ی شما بزرگ تر باشد شما راحت تر میتوانید ابزارآلات مختلف را تهیه کنید و هم چنین تسلط بیشتری بر روی تهیه کردن غذا خواهید داشت . تنوع بالای تجهیزات رستورانی نیز باعث شده که شما حق انتخاب داشته باشید و با توجه به موقعیت خود یک تصمیم هوشمندانه بگیرید.

ملزومات افتتاح آشپزخانه

به غیر از از وسایلی که در محیط داخلی آشپزخانه وجود دارد شما به یک سری تجهیزات نیازمند هستید که البته اهمیت این وسایل نیز بسیار بالا است زیرا مشتری دائما با آن در تماس است این وسایل که شامل میزو صندلی و ظروف می باشد هم میتوان در دسته ی ملزومات افتتاح آشپزخانه گنجاند .

زیبا بودن و هم چنین با کیفیت بودن وسایل نیز جزو نکات حائز اهمیت است . وسایلی که در دکور یک رستوران استفاده می شود هم بسیار مهم است زیرا به فضای رستوران شما یک نظم و آراستگی می بخشد.

لوازم طبخ و گرم کردن غذا

وجود وسایلی که بتوان با آن غذا را پخت و دائم آن را گرم و تازه نگه داشت بسیار مهم است . وجود لوازم طبخ و گرم کردن غذا در هر رستورانی ضروری است فرقی نمیکند که این رستوران داخل یک فروشگاه باشد و یا هتل بالاخره شما به آن نیاز خواهید داشت زیرا نمیتوان به طور دائم حجم بالایی از غذا را گرم کرد این کار غیر ممکن خواهد بود هم چنین کیفیت غذا را نیز پایین می آورد.

منبع: راه اندازی آشپزخانه صنعتی