صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
نکاتی برای راه اندازی رستوران

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 73
بازديد ديروز : 58
كل بازديدها : 88720

دیگر امکانات

داشتن خلاقیت و ایده های جدید در هر کاری باعث متمایز بودن و در نتیجه موفق بودن شما در آن حرفه خواهد شد .

این خلاقیت را میتوانید در منوی رستوران ، نام رستوران و حتی در دکور رستوران خود به کار بگیرید .به یاد داشته باشید که ایده ی شما تکراری نباشد و از کارهایی که ممکن است باعث آزار دیدن مشتریان شود بپرهیزید.

وسایل اولیه تاسیس آشپزخانه صنعتی

عمده سختی کار در راه اندازی یک آشپزخانه همان اول راه است این سختی بیشتر از وسایل اولیه تاسیس آشپز خانه صنعتی می آید این که شما بتوانید پول خود را هوشمندانه خرج کنید امری دشوار است اما با گرفتن مشورت از کسانی که در این حرفه موفق اند این کار نیز برای شما آسان خواهد بود.

تجهیزات پخت و پز رستوران

می توان گفت در یک آشپزخانه صنعتی مهم ترین چیز تجهیزات پخت و پز رستوران است . این وسایل است که به شما کمک می کند تا بتوانید آشپزی کنید .

علاوه برانواع فر و اجاق گاز میتوان قابلمه ها و یا انواع ماهیتابه ها را نیز عضوی از این خانواده دانست . استاندارد نبودن این تجهیزات در کیفیت غذای شما تاثیر منفی خواهد گذاشت . پس در خرید این وسایل خساست به خرج ندهید زیرا با تهیه وسایل مرغوب این خود شما هستید که می توانید راحت تر کار کنید.

تجهیزات راه اندازی رستوران صنعتی

بخش تزیینات و دکور یک رستوران هم جزو قسمتی است که از اهمیت بالایی برخوردار است . این قسمت را هم میتوان تجهیزات راه اندازی رستوران صنعتی نامید .

در نگاه اول این ظاهر یک رستوران است که توجه مشتری را به خود جذب میکند پس باید به آن رسیدگی کنید .

تمیز بودن میزها نیز امر بسیار مهمی است .شما باید فردی را مسئول این کار قرار دهید که به محض خروج مشتری ، میز را تمیز کند تا وقتی که مشتری جدید وارد رستوران می شود از تمیز بودن میز لذت ببرد.

منبع: راه اندازی آشپزخانه صنعتی