2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تهیه مایحتاج یک رستوران

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 190
بازديد ديروز : 78
كل بازديدها : 91300

دیگر امکانات

در هر شغل و حرفه ای وجود یک سری از وسایل این امکان را به شما می دهد که بتوانید راحت تر و سریع تر عمل کنید در حرفه ی آشپزی وجود وسایل گوناگون به شما این امکان را می دهد که کیفیت کار خود را بالا ببرید و رستوران خود را به یک فضای شیک و درجه یک تبدیل کنید .

وسایل مورد نیاز در یک آشپزخانه

در شغل رستوران داری و در کل در هنر آشپزی هیچ کس نمی تواند مرز تعیین کند این امر در وسایل مورد نیاز در یک آشپزخانه نیز صدق می کند . شما به طوری کلی نمیتوانید بگویید که در یک رستوران صنعتی به چه وسایلی نیازمند هستید .تجهیزات تنها به محیط آشپزخانه محدود نمی شود بلکه سالن رستوران نیز به یک سری تجهیزات نیازمند است که اهمیت آن کمتر از اهمیت وسایل داخل آشپزخانه نیست.

تهیه تجهیزات حرفه ای رستوران

می توان وسایل مورد نیاز برای آشپزخانه ی صنعتی را به بخش های کوچک تری تقسیم کرد با این کار تهیه این وسایل نیز ساده تر خواهد بود یک سری از امکانات وجود دارند که وجودشان ضروری است یعنی شما برای آشپزی کردن به آن نیاز دارید و دسته دیگر وسایلی است که میتوان آن را وسایل حرفه ای نامید. تهیه تجهیزات حرفه ای رستوران علاوه بر بالا بردن سرعت عمل شما در میزان شیک بودن رستوران نیز تاثیر گذار است برای مثال می توان از ترولی و یا دستگاه کباب زن استفاده کرد.

مایحتاج آشپزخانه صنعتی

تهیه وسایل کار برای تاسیس یک رستوران امری ضروری است یعنی شما برای اولین گام باید اقدام به تهیه مایحتاج آشپزخانه صنعتی کنید . به یاد داشته باشی که این مایحتاج شامل مواد غذایی نیز می شود پس اگر شما بودجه ی لازم را نداشتید به جای رجوع به مواد غذایی بی کیفیت سعی کنید از تجهیزات دست دوم خریداری کنید برای مثال اجاق گاز و دیگر وسایل البته به کیفیت دستگاه نیز باید توجه داشته باشید . بنابراین هیچ گاه از مواد غذایی بی کیفیت در کار خود استفاده نکنید .

منبع: راه اندازی آشپزخانه صنعتی