2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
آشپزخانه صنعتی چیست؟

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 180
بازديد ديروز : 78
كل بازديدها : 91290

دیگر امکانات

شاید بارها نام آشپزخانه ی صنعتی را شنیده باشید باید بدانید آشپزخانه های صنعتی در واقع با آشپزخانه های معمولی تفاوت های زیادی دارد وقتی صحبت از آشپزخانه ی خانگی می شود اندازه ی تجهیزات و لوازم مورد نیاز بسیار کوچک بوده چرا که هدف تهیه ی غذا برای تعداد کمی از افراد خانواده خواهد بود ولی زمانی که از آشپزخانه های صنعتی صحبت می شود باید بدانید نیاز بعد از فراهم کردن فضایی نسبتا بزرگ نیاز به خریداری لوازم و تجهیزاتی دارید که بتوانید با آن ها غذا را برای تعداد بسیار بالا تهیه کنید. ما در این مطلب قصد داریم شما را تجهیزات کارآمدی یک آشپزخانه صنعتی آشنا کنیم اگر قصد راه اندازی آشپزخانه ی صنعتی را دارید کافی است تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی های آشپزخانه صنعتی

به طور کلی برای تاسیس یک آشپزخانه ی صنعتی باید تمهیدات لازم جهت بهینه کردن فضای آشپزخانه برای خرید لوازم صنعتی در نظر گرفته شود، تا بتوان غذایی با کیفیت را برای مشتریان آماده کرد. از جمله ویژگی های مهم یک آشپزخانه ی صنعتی در نظر گرفتن وسایل مورد نیاز، طراحی آشپزخانه و نحوه ی چیدمان وسایل می باشد. اگر بخواهیم خصوصیات یک آشپزخانه ی صنعتی خوب را بیان کنیم می توان به استفاده از ابزار آلات مدرن، آشپزهای حرفه ای و فضایی مناسب برای تهیه و طبخ غذا اشاره کرد.

ابزارکار آشپزخانه صنعتی

همان طور که اشاره شد برای تاسیس یک آشپزخانه ی صنعتی باید ابتدا ابزار کاربردی رستوران صنعتی را خریداری کرد برخی از این ابزار عبارت است از: اجاق گازهای بزرگ و صنعتی، انواع فرهای صنعتی، هود صنعتی، گریل های صنعتی، ماشین های ظرفشویی بزرگ و صنعتی و... که می تواند افراد را برای راه اندازی یک کسب و کار موفق کمک کند. سعی کنید در هنگام خرید به کیفیت این ابزار دقت کنید تا در مقابل هزینه ای که پرداخت می کنید بتوانید ابزارهای با کیفیت دریافت کنید.

منبع : راه اندازی آشپزخانه صنعتی