2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
شرایط تاسیس آشپزخانه

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 145
بازديد ديروز : 78
كل بازديدها : 91255

دیگر امکانات

قطعا شما برای افتتاح یک رستوران صنعتی باید به نکاتی توجه کنید با این کار شما می توانید راحت تر از پس این حرفه بر بیایید و در آن موفق باشید . نکاتی در خصوص تهیه فضای رستوران ،تهیه وسایل آشپزخانه و تهیه مواد اولیه برای آشپزی این ها تنها بخشی از چیزهایی است که باید به آن دقت کنید. در ذیل به نکات مهمی که برای تاسیس رستوران صنعتی حائز اهمیت است و نیز نکاتی در خصوص وسایل رستوران های صنعتی خواهیم پرداخت.

وسایل مربوط به آشپزخانه صنعتی

این که در یک آشپزخانه چه وسایلی وجود دارد و یا به چه امکاناتی احتیاج است بستگی به غذایی دارد که در آن رستوران طبخ می شود، وجود انواع وسایل مانند سرخ کن ها ،اجاق گاز و ابزارآلاتی برای پختن غذا نظیر قابلمه و ...همگی در یک آشپزخانه ضروری است. به تمامی تجهیزاتی که در یک آشپزخانه وجود دارد و به وسیله آن ها می توانید غذا طبخ کنید وسایل مربوط به آشپزخانه صنعتی می گویند.

انواع خمیر گیر صنعتی

یکی از وسایل مهمی که برای تمامی آشپزخانه های صنعتی مورد نیاز است خمیر گیر می باشد از خمیر گیرهای صنعتی بیش تر در قنادی ها و فست فودی ها استفاده می شود، خمیر گیرها در انواع و اندازه های مختلفی به فروش می رسند که اندازه ی آن ها با توجه به حجم کاری که قرار است انجام شود متفاوت خواهد بود. در ادامه به معرفی انواع خمیر گیر صنعتی خواهیم پرداخت.

به طور کلی خمیر گیرها در اندازه های 15، 20، 30،60 و 120 کیلویی می باشند از خمیر گیرهای 15 کیلویی برای مصارف خانگی و شیرینی فروشی های در اندازه ی کوچک استفاده می شود، اما از خمیر گیرهای 120 کیلویی که ظرفیت بالایی دارند برای قنادی های بسیار بزرگ و نانوایی ها نیاز است خمیر با حجم زیادی آماده شود استفاده می کنند.

منبع : راه اندازی آشپزخانه صنعتی