2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات پخت و پز آشپزخانه صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 11
بازديد ديروز : 74
كل بازديدها : 90749

دیگر امکانات

در هر کاری شما باید به یک سری از نکات دقت کنید در حرفه ی رستوران داری شما باید دقت خود را هزاران برابر افزایش دهید زیرا با غذایی که به مردم می دهید سلامتی آن ها تحت تاثیر قرار میدهید اینکه شما فاکتورهای نظافتی و تازه بودن یک غذا را در نظر داشته باشید در مانا بودن رستوران شما تاثیر فراوانی خواهد گذاشت.

تجهیزات ضروری رستوران

از وسایل موجود در آشپزخانه و سالن غذاخوری یک رستوران هم صرف نظر کنیم یکی از تجهیزات ضروری رستوران بیرون بر است .شما با استخدام یک نیروی انسانی و داشتن یک بیرون بر میتوانید فروش خود را بالا ببرید .

بسته بندی مقاوم و زیبا در این کار بسیار اهمیت دارد این که در ترافیک موجود در شهر غذا سرد به دست مشتری نرسد و یا ظاهر آن تغییر نکند از مهم ترین چالش ها در غذای بیرون بر است به یاد داشته باشید که کسی که غذا را در رستوران میل میکند با کسی که غذا را در خانه سرو می کند نباید تفاوتی میان غذا حس کند زیرا هر دو به یک میزان هزینه می کنند.

تجهیزات پخت و پز رستوران

هر رستورانی برا پختن غذاها از روش های خاصی بهره می گیرد و به طور کل میتوان گفت تجهیزات پخت و پز رستوران با یکدیگر متفاوت است .برای مثال می توان گفت یک کبابی شرایط طبخ کباب بر روی کباب پز زغالی را دارد و از طرفی با وجود تنور در آشپزخانه خود میتواند نان تازه نیز طبخ کند و در کنار آن برخی رستوران ها بر روی کباب پز گازی این کار را انجام میدهند .

بودجه ی شما و فضای یک آشپزخانه تعیین کننده ی این تجهیزات است.

تجهیزات راه اندازی رستوران صنعتی

یک رستوران برای اینکه بتواند سر پا باشد و برای خودش مشتریان ثابت داشته باشد نیازمند تجهیزات درجه یک است .

تجهیزات راه اندازی رستوران صنعتی به اولین وسایلی گفته می شود که شما برای راه اندازی یک رستوران تهیه میکنید پس بهتر است که در انتخاب این وسایل وسواس داشته باشید و در هزینه کردن دست و دل باز باشید .

هیچ گاه برای هزینه ی کمتر سراغ وسایل بی کیفیت نروید .

منبع:راه اندازی آشپزخانه صنعتی