صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
ابزار کاربردی در یک رستوران

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 53
بازديد ديروز : 42
كل بازديدها : 88642

دیگر امکانات

آشپزی جزو آن دسته از کارهایی است که بسیار دوست داشتنی و لذت بخش است به شرط آن که شما حوصله ی پختن غذا را داشته باشید.

اگر بتوانید در حجم بالا غذا تهیه کنید این برای شما یک منبع درآمد نیز محسوب میشود می توانید در مکانی کوچک غذا بپزید و آن را به فروش برساندید هم چنین میتوانید با مکان های مختلفی مانند شرکت ها و یا مدارس قرارداد نیز ببندید.

تجهیزات یک آشپزخانه صنعتی

چیزی که میتواند در کیفیت کار و غذا تاثیر گذار باشد تجهیزات یک آشپزخانه صنعتی است . شما تصور کنید که غذاها با وسایلی فرسوده طبخ شود به حتم کیفیت غذا از نظر بهداشتی نیز پایین می آید.

تمیز بودن و البته نو بودن این تجهیزات اهمیت بسیار بالایی دارد و از طرفی کار آشپز را نیز راحت می کند.

به یاد داشته باشید که در شغل رستوران داری تنها طعم غذا نیست که اهمیت دارد کیفیت مواد مصرفی و سبک درست کردن غذا نیز حائز اهمیت است.

خرید لوازم صنعتی آشپزخانه

هر آشپزخانه ای نیاز به یک سری وسایل و ابزار آلات دارد که این وسایل در آشپزخانه های صنعتی به مراتب در اندازه های بزرگ تری وجود دارد . برای مثال میتوان از هود ،اجاق گاز ، یخچال و..نام برد .

خرید لوازم صنعتی آشپزخانه قسمت مهمی در افتتاح یک آشپزخانه است زیرا شما مدام با این وسایل سرو کار خواهید داشت و مطلوب نبودن آن ها باعث آزار دیدن خودتان می شود هم چنین باعث هدر رفتن بودجه ی شما نیز می شود. پس باید در انتخاب خود دقت کافی را داشته باشید .

تاسیس رستوران صنعتی

یکی از مشاغلی که امروزه بسیاری از افراد به سمت آن میروند تاسیس رستوران صنعتی است زیرا این کار درآمد خوبی دارد .البته این نکته برای همه صدق نمی کند زیرا باید در این کار حرفه ای بود و به نکات بسیار زیادی توجه داشت.

این که شما یک منوی مناسب داشته باشید ،فضای رستوران شما و داشتن خلاقیت بسیار امر اهمیتی است که خیلی ها به آن توجهی نمی کنند.

منبع: راه اندازی آشپرخانه صنعتی