2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
ملزومات راه اندازی فست فود صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 10
بازديد ديروز : 60
كل بازديدها : 90674

دیگر امکانات

برای این که در حرفه ی رستوران داری موفق باشید علاوه بر اهمیت دادن به طعم غذا باید یک سری از مسائل بهداشتی را نیز رعایت کنید .مسلما هیچ کس دوست ندارد در محیطی غذا بخورد که نکات بهداشتی در آن رعایت نمی شود .رعایت نکات بهداشتی هم درمحیط آشپزخانه و هم در سالن یک رستوران ضروری است.

ملزومات افتتاح آشپزخانه

در هر آشپرخانه ای وسایل ضروری به دو دسته تقسیم می شود . یک سری از وسایل باید در تمامی مکان هایی که در آن غذا سرو میکنند باشد و دسته دیگر وسایلی است که تنها در برخی رستوران ها با توجه به منوی آن باید وجود داشته باشد برای مثال میتوان گفت وجود اجاق گاز و یا انواع چاقو و ظروف در تمامی رستوران ها ضروری است اما وجود یک دستگاه گریل در یک سفره خانه صنعتی ضروری نیست اما به طور کل میتوان به تمامی این وسایل ملزومات افتتاح آشپزخانه گفت زیرا برای افتتاح هر آشپزخانه ای این وسایل باید تهیه شوند.

لوازم راه اندازی فست فود صنعتی

فست فود غذایی بسیار محبوب و پر تنوع میان مردم است .لوازم راه اندازی فست فود صنعتی تنوع بسیار بالایی دارد. گریل و فر پیتزا و تاپینگ تنها بخشی از وسایل مربوط به فست فودی ها است.

به یاد داشته باشید چیزی که باعث بهتر شدن طعم غذاهای فست فودی می شود تازه بودن آن است . هیچ گاه ازسبزیجات کهنه و یا نان های کهنه استفاده نکنید .هم چنین به یاد داشته باشید تعویض روغنی که با آن غذا را سرخ میکنید بسیار ضروری است. در هر رستورانی رعایت نظافت اهمیت بسیار بالایی دارد و باید در اولویت های هر رستورانی قرار بگیرد.

ابزار کار آشپزخانه صنعتی

به طور کلی میتوان تعریف های متعددی برای ابزار کار آشپزخانه صنعتی گفت اما هر وسیله ای که شما بتوانید با آن غذا درست کنید ابزار کار نامیده می شود.

این وسایل به شما کمک می کند تا بتوانید راحت تر و سریع تر آشپزی کنید و در زمان خود نیز صرفه جویی کنید.

کیفیت بالای این وسایل بسیار اهمیت دارد زیرا شما می خواهید برای مدت طولانی از آن ها استفاده کنید.

منبع:راه اندازی آشپزخانه صنعتی