2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات کاربردی رستوران

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 181
بازديد ديروز : 78
كل بازديدها : 91291

دیگر امکانات

داشتن خلاقیت در هر کاری این امکان را به شما می دهد که خاص باشید این خاص بودن باعث جلب کردن نظر ها و توجهات به سمت شما نیز می شود . داشتن خلاقیت در شغل رستوران داری نیز این امکان را به شما میدهد که نام رستوران شما بر سر زبان ها بیفتد و همه به سمت رستوران شما جذب شوند . البته ناگفته نماند که شما برای خاص بودن نباید دست به هر کاری بزنید . در عین حال باید آسایش مشتریان و هزینه ها را نیز در نظر داشته باشید .

تجهیزات راه اندازی رستوران صنعتی

رستوران داری نیز مانند دیگر شغل ها ، نیازمند یک سری از ابزارآلات است که شما به عنوان یک رستوران دار،وظیفه ی تهیه کردن آن را دارید . تجهیزات راه اندازی رستوران صنعتی بخش عمده ای از هزینه ها را برای شما ایجاد می کند پس نیازمند دقت فراوانی در این زمینه هستید . تهیه وسایل گران قیمت و بی کیفیت برای شما ضرر به همراه دارد . این مسئله هر چه قدر هم که زمان بر باشد شما وظیفه دارید درباره تک تک محصولاتی که قصد خریداری آن را دارید تحقیق کنید.

ابزار کاربردی رستوران صنعتی

این که وجود چه ابزاری در آشپزخانه ی شما ضروری است به آشپز یک رستوران بستگی دارد یعنی این خود شما هستید که ابزار کاربردی رستوران صنعتی را تعیین می کنید .علاوه بر آن غذایی که شما در یک آشپزخانه می پزید نیز در تعیین این وسایل اثر گذار است .برای مثال در یک کبابی چرخ گوشت است که جز ابزار کاربردی است و در یک فست فودی انواع تاپینگ و یا فر کاربردی است .

انواع خمیر گیر صنعتی

تهیه نان و خمیر به صورت تازه حس خوبی را به مشتری القا میکند و ناخودآگاه این حس در مشتری ایجاد می شود که شما برای غذایی که ارائه میکنید اهمیت قائل هستید. انواع خمیر گیر صنعتی را میتوانید در هر رستورانی که به تازگی غذا اهمیت می دهد بیابید هم چنین وجود این وسیله در ابعاد و ظرفیت بالا در تمامی نانوایی ضروری است .

یکی از مزایای این وسیله وجود آن در ظرفیت های مختلف است که حق انتخاب را برای مشتری فراهم میکند.

منبع: راه اندازی آشپزخانه صنعتی