2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
انبار تالار پذیرایی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 8
بازديد ديروز : 74
كل بازديدها : 90746

دیگر امکانات

انبار تالار پذیرایی

قیمت: 0 تومان

در تمامی مشاغل رستوران داری و کافی شاپ داری ،قسمتی از فضا را اختصاص به انبار میدهند.مثلا در انبار تالار پذیرایی انواع قابلمه و ظروف نگهداری می شود و در موارد نیاز بیرون آورده و از آن استفاده میکنند.این فضا ممکن است محیطی تاریک یا دور از دسترس باشد یا به علت اینکه در معرض دید نیست خیلی به نظافت آن اهمیت داده نشود اما باید این را در نظر بگیرید که نظافت این قسمت از اهمیت بالایی برخورد است چون ممکن است حتی بعضی از مواد غذایی نیز مانند برنج در انبار نگهداری شود.

تجهیزات انبار رستوران

انباری هر رستوران یا تالار پذیرایی شاید در نظر اول کم اهمیت به نظر برسد و برای آن تجهیزاتی در نظر گرفته نشود اما این را باید بدانید که تجهیزات انبار رستوران از اهمیت بالایی برخورد است.انبار رستوران ها علاوه بر نگهداری وسایلی مانند دیگ و قابلمه ،محل نگهداری روغن ها و برنج ها و انواع دیگر مواد غذایی میباشد.برای مثال شما باید برای انبار وسایلی مانند ظرف های بزرگ نگهداری حبوبات،سکوهایی برای نگهداری از گونی های برنج و ...را تهیه کنید.

راه اندازی تالار عروسی

راه اندازی تالار عروسی یکی از مشاغلی است که بازار کارخوب و پولسازی دارد.شما با داشتن سرمایه میتوانید مکانی را اجاره یا خریداری کنید و با تزیینات و فراهم کردن امکانات مورد نیاز یک تالار عروسی راه اندازی کنید. البته در ابتدای کار نیاز به گذر کردن از مراحل اداری هستید اگر مراحل اولیه را با موفقیت گذراندید به فکر یک تبلیغ خوب برای تالار خود باشید زیرا در این کار رغیبان شما کم نیستند.

یخچال کافی شاپ

در بیشتر کافی شاپ ها انواع شیرینی و کیک ها نیز سرو میشود که این نیازمند یخچال است .یخچال کافی شاپ وسیله ای در معرض دید مشتریان است .نحوه چیدمان کیک ها یا شیرینی ها و نظافت این یخچال دارای اهمیت است.

همزن صنعتی کوچک

همزن صنعتی کوچک برای تهیه انواع کیک ها و خامه ها و شیرینی ها استفاده میشود .این دستگاه در اندازه های مختلفی در بازار موجود است که بسته به نیاز و بودجه مالی خود میتوانید انتخاب کنید.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل