2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید مایحتاج آشپزخانه صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 72
بازديد ديروز : 74
كل بازديدها : 90810

دیگر امکانات

حرفه ی رستوران داری یا به طور کل هر کاری که در آن غذا تهیه می کنید به دسته های گوناگونی تقسیم می شود .یعنی تنها به رستوران داری محدود نمیشود همین امر به شما کمک فراوانی می کند و باعث می شود شما بتوانید با توجه به توانایی خود و یا بودجه ای که در دست دارید وارد این شغل شوید.برای مثال میتوان از سالن های پذیرایی و یا تهیه غذا نام برد.

مایحتاج آشپزخانه صنعتی

برای شروع هر شغلی باید یک سری وسیله تهیه کرد . مایحتاج آشپزخانه صنعتی شامل تمامی تجهیزاتی است که شما برای تهیه یک غذا از صفر تا صد نیاز دارید.بدون وجود چنین مواردی آشپزی برای شما دشوار و غیر ممکن خواهد بود.

این وسایل به گروه های مختلفی تقسیم می شود و این شما هستید که بر اساس منو و نوع غذایی که ارائه میدهید باید وسیله تهیه کنید .هر چه منوی شما گسترده تر باشد شما به مراتب به وسایل بیشتری نیاز خواهید داشت.

انواع وسایل آشپزخانه صنعتی

این که در آشپزخانه ی هر رستورانی چه وسایلی وجود دارد بسته به سبک آن رستوران دارد یعنی چه غذایی در آن جا پخته می شود این غذاها ایرانی است یا فرنگی؟و یا تنها صبحانه سرو می شود و یا یک کافی شاپ است. انواع وسایل آشپزخانه صنعتی در بازار موجود است و تا حدی این فراوانی ممکن است کار را دشوار کند زیرا باعث تغییرات قیمت نیز می شود .نمیتوان گفت که تهیه وسایل کدام سبک غذا راحت تر است این به این معنی است که نمی توان به طور قاطع گفت که هزینه های راه اندازی یک فست فودی کمتر از هزینه های راه اندازی یک سفره خانه سنتی است .این خود شما هستید که با تدبیر و برنامه ریزی باید جلوی هزینه های اضافی را بگیرید.

خرید تجهیزات تالار پذیرایی

راه اندازی یک تالار پذیرایی نیز یکی دیگر از انواع مشاغل است که اگر شما بوجه لازم را داشته باشید میتواند برای شما شغل مناسبی باشد .در این تالار ها هم جشن های عروسی برگذار می شود و هم مجالس عزاداری از این رو می توان گفت که این شغل همیشه در حال گردش است و تعطیلی نخواهد داشت.در ابتدای راه خرید تجهیزات تالار پذیرایی از مهم ترین کار هایی است که شما باید انجام دهید و هم چنین دقت بالایی بر آن داشته باشید .زیرا این تجهیزات هستند که سرنوشت کاری شما را رقم خواهند زد.

اهمیت کیفیت غذایی که در تالارهای پذیرایی ارائه می شود به مراتب بالاتر از رستوران است زیرا ممکن است شما با بد بودن غذای یک رستوران آن را از لیست برنامه های خود حذف کنید و یک شب غذای بد بخورید اما با بی کیفیت بودن غذای تالار پذیرایی شما مجلس عروسی و یا عزاداری مشتریان را خراب کرده اید و باعث آبروریزی فرد می شوید. پس لازم است که در این مورد بسیار دقت داشته باشید.

منبع: راه اندازی آشپزخانه صنعتی