2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
ملزومات پخت و پز غذا

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 9
بازديد ديروز : 60
كل بازديدها : 90673

دیگر امکانات

ملزومات پخت و پز غذا

قیمت: 0 تومان

شروع هر کاری در ابتدا ممکن است سخت باشد زیرا شما با آن شغل آشنایی لازم را ندارید . حرفه ی آشپزی نیز از این قائده جدا نیست . تهیه وسایل در ابتدا با توجه به این که شما آشنایی چندانی ندارید میتواند یک چالش باشد و هم چنین سرنوشت رستوران شما را رقم بزند.حواستان باشد تهیه وسایل تا سر حد زیادی در بودجه ی شما تاثیر می گذارد.

تجهیزات پخت و پز رستوران

به طور کلی در هر آشپزخانه ای در هر نوعی که است فرقی نمی کند فست فودی باشد یا یک رستوران سنتی و یا حتی یک کافی شاپ شما به تجهیزات پخت و پز رستوران نیاز دارید .

این وسایل تمامی ابزارآلاتی را در بر میگیرد که شما میتوانید با آن غذا بپزید .

اجاق گازهای مختلفی که برای پختن برنج در انواع مختلف وجود دارد یا حتی انواع فر و تنور نیز جز این دسته می باشد .

کیفیت و کارایی این دستگاه ها از اهمیت زیادی برخورد است زیرا در طبخ غذای شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

ملزومات افتتاح آشپزخانه

هر آشپزخانه ای با توجه به غذایی که قرار است در آن جا طبخ شود به یک سری از وسایل احتیاج دارد که این وسایل ، ملزومات افتتاح آشپزخانه نام دارد .

این منوی رستوران شما است که تعیین میکند به چه وسایل و ابزارآلاتی نیازمند هستید . هم چنین شیوه ی پخت و پز نیز در این وسایل تاثیر گذار است برای مثال ممکن است شما یک تهیه غذا داشته باشید بنابراین دیگر به وسایلی مانند میز و صندلی و یا انواع بشقاب و لیوان نیاز نخواهید داشت و یا ممکن است شما یک فست فودی داشته باشید قطعا دیگر به منقل کبابی نیازی نخواهید داشت .

لوازم طبخ و گرم کردن غذا

هر غذایی با توجه به دستور پخت آن نیاز به یک نوع از وسایل پخت و پزی دارد این به این معنا است که لوازم طبخ و گرم کردن غذا با یکدیگر متفاوت است. برای مثال شما نمی توانید یک کباب را روی اجاق گاز کتی پزی درست کنید و یا یک پیتزا را روی منقل کباب پزی.

شما به عنوان یک رستوران دار باید در نظر داشته باشید که ابتدا وسایل ضروری را تهیه کنید و بعد به سراغ وسایل حاشیه ای بروید .

منبع:راه اندازی آشپزخانه صنعتی