صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات خط برگر

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 21
بازديد ديروز : 42
كل بازديدها : 88610

دیگر امکانات

تجهیزات خط برگر

قیمت: 0 تومان

برگر نیز یکی دیگر از غذاهای محبوب در فست فودی ها می باشد که نیاز به یک سری وسایل مخصوص به خود را دارد.مانند دستگاهی که گوشت تازه را چرخ کند،دستگاهی که با آن گوشت را گریل کرد و... در راه اندازی یک فست فودی علاوه بر وسایل اصلی یک سری از وسایل دیگر نیز مورد نیاز است که مسئولیت انجام کارهای فرعی را دارد مثل دستگاهی برای شستن ظروف .

ماشین آلات ظرفشویی

شستن ظرف ها در آشپزخانه های صنعتی یکی از مشکلات است که نیاز به نیروهای انسانی دارد همچنین زمان زیادی نیاز دارد

باید در انخاب ماشین آلات ظرفشویی عواملی مانند مصرف انرژی و کارایی آن را نیز مد نظر داشته باشید هم چنین دستگاهی را تهیه کنید که ظرف ها را به بهترین نحو بشوید تا نظافت را هم رعایت کرده باشید.

راه اندازی فست فود برگر زغالی

برگر نیز یکی از گزینه هایی است که میتوانید آن را در منوی فست فودی خود قرار دهید . شما میتوانید برگر را در کنار غذاهای دیگر سرو کنید. راه اندازی فست فود برگر زغالی یکی ازمشاغل پردرآمد میباشد. یا تنها غذای رستوران شما انواع برگر باشد برای مثال میتوانید برگری برای گیاه خواران نیز ارایه دهید اگر قصد دارید تنها غذای شما برگر باشد باید آن را با عالی ترین طعم طبخ کنید تا از رقیبان خود پیشی بگیرید و برگز شما سر زبان ها باشد.

کباب پز گازی بوتان

کباب پز گازی بوتان یک نوع از کباب پز است که منبع تغذیه آن گاز است و شما از اندازه کوچک تر آن میتوانید حتی در خانه نیز استفاده کنید .البته این دستگاه در کبابی ها یا جگرکی ها نیز مورد استفاده می باشد.تمیز کردن این دستگاه کار ساده ای میباشد کافی است اجازه دهید دستگاه به اندازه ی کافی خنک باشد سپس آن را تمیز کنید

دستگاه آب گوجه گیری دستی

رب یکی از چاشنی ها وآب گوجه یکی از سس های پرکاربرد در غذاهای ایرانی است. دستگاه آب گوجه گیری دستی یکی از دستگاه هایی است که میتواند مقادیر زیادی از گوجه را آب بگیرد و دانه آن را نیز جدا کند این دستگاه شباهت زیادی به چرخ گوشت های قدیمی که با دست کار میکردند دارد و میتوان با صرف انرژی کمی گوجه های را آب گرفت.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل