صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
انواع وسایل آشپزخانه صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 64
بازديد ديروز : 58
كل بازديدها : 88711

دیگر امکانات

در هر حرفه ای شما نیازمند یکسری وسایل و ابزار آلات هستید این وسایل به کار شما سرعت می بخشند. اگر شما در انتخاب این وسایل ناشیانه عمل کنید هر چه قدر هم که خودتان حرفه ای باشید باز در کارتان با شکست مواجه خواهید شد . برای مثال شما یک آشپز حرفه ای هستید اما گاز یا فری که میخواهید با آن غذا را طبخ کنید مناسب نیست در نتیجه چیزی جز سوختن غذا یا خام مانمدن آن برای شما نمی ماند.

خمیر گیر 8 کیلویی

همان طور که پیدا است خمیر گیر 8 کیلویی به نسبت دیگر خمیر گیر ها ظرفیت بسیار کمتری دارد و این امر سبب شده شما بتوانید از این وسیله در محیط های آشپزخانه های کوچک و یا حتی منازل از این وسیله استفاده کنید .

پختن نان و شیرینی همواره به یک خمیر گیر نیاز دارد . این دستگاه کار شما را برای آماده سازی انواع خمیر ها راحت تر کرده و شما میتوانید در زمان کمتری انواع نان و کیک و شیرینی را آماده سازی کنید.

دستگاه آب گوجه گیری

گوجه فرنگی همواره به عنوان یکی از چاشنی ها در انواع غذاها چه ایرانی و چه خارجی مورد استفاده است . حال اشکال استفاده از گوجه فرنگی با یکدیگر فرق میکند میتواند به صورت رب باشد یا آب گوجه.

دستگاه آب گوجه گیری ابزاری است به منظور آماده سازی این چاشنی برای انواع کباب ها و خورشت های ایرانی .

شما میتوانید مقدار بالایی از گوجه فرنگی را با این دستگاه آماده سازی کنید.

فر دیزی پزی 32 تایی

دیزی یک غذای محبوب و اصیل ایرانی است که بسیار لذیذ و دارای ارزش غذایی بالا است. اگر تازه تصمیم گرفته اید که یک رستوران تاسیس کنید و دیزی را در منوی خود قرار داده اید بهتر است از فر دیزی پزی 32 تایی استفاده کنید .

این وسیله ظرفیت کمتری دارد و برای تازه کاران مناسب تر است.

حواستان باشد که فوت و فن های دیزی را خوب رعایت کنید تا بتوانید یک دیزی با طعم اصیل ارائه دهید.

فر دیزی پز 80 تایی

اگر شما یک دیزی پزی پر مشتری دارید و هر روزه باید حجم بالایی از دیزی را آماده کنید ، به شما پیشنهاد می شود از فر دیزی پز 80 تایی استفاده کنید زیرا این وسیله ظرفیت بالاتری خواهد داشت و شما میتوانید سریع تر جواب گوی مشتریان باشید .

این وسیله در هر مدلی که باشد قابلیت تمیز کردن دارد و ظاهر زیبای آن سبب نا متعادل شدن آشپزخانه ی شما نخواهد شد.

فر دیزی 64 تایی

تنوع در ظرفیت های فر دیزی پزی سبب شده که شما بتوانید یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید .فر دیزی 64 تایی نیز یکی دیگر از انواع فر دیزی است شما با توجه به تعداد مشتریان ، فضای آشپزخانه و دیگر غذاهایی که ارائه میدهید حق انتخاب دارید.

اگر تنها غذایی که ارائه میدهید دیزی است بهتر است از فر با ظرفیت بالاتری استفاده کنید اما اگر علاوه بر دیزی غذاهای دیگری نیزطبخ میکنید بهتر است از فر با ظرفیت کمتر کمک بگیرید.