2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
انواع خمیر گیر صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 31
بازديد ديروز : 65
كل بازديدها : 91063

دیگر امکانات

نان و شیرینی و بسیاری از خوراک های ایرانی و فرنگی برای طبخ شدن نیاز به آماده کردن خمیر دارد. خمیرها انواع مختلفی دارند که این تفاوت به علت کم و یا زیاد شدن برخی از موارد در آن است .

تهیه خمیر در تمامی شیرینی فروشی ها و در بسیاری از رستوران ها رایج است.

خمیر گیر 15 کیلویی

خمیر گیر 15 کیلویی برای آماده سازی انواع خمیرها در خانه میتواند مناسب باشد زیرا حجم آن به نسبت دیگر محصولات کمتر است.

هم چنین اگر شما یک شیرینی فروشی کوچک و یا یک رستوران تازه تاسیس دارید این محصول برای شما مناسب خواهد بود. همان طور که از نام این دستگاه پیدا است به علت حجم کمی که دارد فضای کمتری را نیز اشغال خواهد کرد.

خمیر گیر 30 کیلویی

در بسیاری از رستوران های فست فودی خصوصا رستوران هایی که انواع پیتزاها در منوی آن ها وجود دارد ، تهیه یک خمیر گیر با ظرفیت مناسب حائز اهمیت است.

تهیه یک خمیر نرم و لطیف پیتزا میتواند تاثیر بسیار زیادی در طعم غذا داشته باشد .در رستوران هایی که کیفیت غذا برایشان مهم است ، نان ساندویچ ها و برگر ها را نیز خودشان طبخ میکنند .برای آماده سازی تمامی این موارد شما نیازمند یک خمیر گیر 30 کیلویی می باشید .

خمیر گیر 20 کیلویی

برخی از شیرینی ها هستند که باید همیشه به صورت تازه خورده شود بنابراین تهیه آن ها در حجم بالا یک چالش محسوب می شود زیرا اگر تمامی آن فروش نرود شما با ضرر مواجه می شوید.

خمیر گیر 20 کیلویی برای تهیه خمیر با حجم کم بسیار مناسب بوده و شما میتوانید هر بار خمیر تازه تهیه کنید.

خمیر گیر 120 کیلویی

نانوایی ها جز آن دسته از مکان هایی هستند که نیاز دارند حجم بالایی از خمیر نان را به صورت یکجا تهیه کنند . پس به یک خمیر گیر با حجم بالا نیازمند هستند. خمیر گیر 120 کیلویی با ظرفیت بالایی که دارد ، به شما این امکان را میدهد که در حجم بالا خمیرهای مختلف مانند نان و شیرینی را تهیه کنید .

خمیر گیر 60 کیلویی

خمیر گیر 60کیلویی به نسبت دیگر ظرفیت های خمیر گیر ها یک حد متوسطی دارد . تنواع در انواع ظرفیت ها این امکان را به خریدار میدهد که حق انتخاب داشته باشد . هم چنین نزدیک بودن این ظرفیت ها به هم و اندک اختلاف میان آن ها کار را بسیار آسان تر کرده . شما میتوانید با یک انتخاب هوشمندانه نیاز خود را در این زمینه بر طرف کنید.