صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
تاسیس رستوران صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 34
بازديد ديروز : 58
كل بازديدها : 88681

دیگر امکانات

امروزه با وجود بسیاری از وسایل ،انجام دادن هر کاری بسیار آسان تر از قبل شده .علاوه بر آن مدت زمانی که انسان صرف میکند بسیار کمتر شده که تمامی این ها به نفع ما تمام می شود. البته این دستگاه ها ممکن از برای بعضی ها هزینه بر باشد اما اگر بتوانید هزینه های آن را تامین کنید و وسایل مربوط به کارتان را تهیه کنید بسیار جلو خواهید بود.

دستگاه پیاز خرد کن

میتوان با جرئت گفت که پیاز در بیشتر غذاهای ایرانی خصوصا خورشت های ایرانی وجود دارد . استفاده از پیاز در غذاهای ایرانی به شکل های مختلفی صورت میگیرد یا به صورت خلالی سرخ شده و برای تزیین غذا استفاده می شود و یا برای گرفتن بوی بد انواع گوشت ها در هر حال شما نیاز دارید که آن را خرد کنید . این فرآیند زمانی به یک چالش تبدیل می شود که شما بخواهید در حجم و اندازه بالا این کار را انجام دهید .دستگاه پیاز خرد کن همان طور که از نامش معلوم است وظیفه خرد کردن را بر عهده دارد که تنها به پیاز محدود نمی باشد شما میتوانید انواع سبزیجات را با آن خرد کنید.

دستگاه مرغ بریان

مرغ بریان یکی از غذاهای سالمی است که در اکثر فست فودی ها ارائه می شود .اگر از نظر شما ساندویچ ها و یا انواع پیتزاها مضر می باشد مرغ بریان گزینه ی مناسبی است .

دستگاه مرغ بریان با ظرفیت بالایی که برای نگه داری مرغ دارد می تواند تعداد زیادی از مرغ ها را به طور یکنواخت بریان کرده هم چنین از سوختگی آن جلوگیری می کند و از طرفی غذای شما همیشه گرم خواهد بود.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

اگر در فکر راه اندازی یک رستوران هستید باید در اولویت خود،تجهیزات آشپزخانه صنعتی را قرار دهید .بدون وجود وسایل مورد نیاز شما نمی توانید در کارتان موفقیت کسب کنید . برای تهیه هر غذایی فرقی نمیکند که هدف شما یک خورشت ایرانی است یا یک غذای چینی شما باید ابزار مورد نیاز خود را تهیه کنید تا به وسیله ی آن بتوانید یک غذای مطلوب را به مشتری تحویل دهید.

تجهیزات فست فود

امروزه در بین تمامی کشور ها غذاهای فست فودی بسیار مورد توجه و محبوب واقع شده زیرا هم به راحتی و سرعت آماده می شود و از طرفی بسیار خوش طعم هستند .این سبک غذاها میان قشر جوان نیز بسیار محبوب تر است. بنابراین راه اندازی یک فست فودی میتواند برای شما سودمند باشد به شرط آن که شما تجهیزات فست فود خود را هوشمندانه انتخاب کنید.

کانتر گرم

گرم نگه داشتن حجم بالای غذا یک دغدغه برای رستوران های بزرگ محسوب می شود زیرا گرم ماندن غذا سبب تازگی آن نیز می شود. کانتر گرم توانایی گرم نگه داشتن انواع غذاها خصوصا سوپ و خورشت ها را دارد .از طرفی گرم ماندن غذا امکان رشد باکتری ها را نمیدهد از این رو غذای شما از نظر بهداشتی نیز در رتبه ی اول قرار میگیرد.