2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید لوازم صنعتی آشپزخانه

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 7
بازديد ديروز : 74
كل بازديدها : 90745

دیگر امکانات

امروزه به دلیل سبک زندگی شلوغ ، فرصتی برای پختن غذا وجود ندارد به همین سبب تقاضا برای غذاهای آماده چه فست فودی و چه غذاهای ایرانی بسیار بالا رفته . شما با کمی هوشمندی و کیفیت میتوانید یک رستوران راه اندازی کنید و از آن کسب درآمد کنید

فقط این نکته را به یاد داشته باشید که برای جذب مشتری باید فاکتورهایی را رعایت کنید که چندان دشوار نیست.

فر ساندیچ هفت کاره

قطعا در منوی یک رستوران فست فودی انواع و اقسام ساندویچ ها وجود دارد . خانواده ی ساندویچ ها فقط به سوسیس و کالباس تعلق ندارد انواع ساندویچ های ایرانی مانند جگر و زبان و یا کتلت وجود دارد که پرطرفدار است .

شما برای درست کردن انواع ساندویچ ها آن هم در مدت زمان کوتاه نیاز به یک فر ساندویچ هفت کاره دارید این وسیله در عین کم جا بودن برای شما فرصت تهیه کردن انواع ساندویچ ها را فراهم میکند زیرا هر قسمت از آن برای درست کردن یک نوع ساندویج تعبیه شده.

هود صنعتی

از طعم و کیفیت غذا گذشته یک عامل بسیار مهم وجود دارد که میتواند در کار شما بسیار تاثیر گذار باشد آن هم نظافت رستوران است . وجود بو و بخارات غذاهای مختلف کیفیت آشپزخانه شما را پایین می آورد و مهم تر از آن باعث آزار دیدن کارکنان رستوران می شود.

هود صنعتی وسیله ای است که باید در هر آشپزخانه ای وجود داشته باشد این وسیله از آلوده شدن آشپزخانه ی شما جلوگیری کرده و

تا حد زیادی نظافت وکیفیت آشپزخانه شما را بالا می برد.

دستگاه مرغ سوخاری

سوخاری کردن یکی از روش های طبخ انواع گوشت می باشد حتی در گاهی از موارد میتوان سبزیجات را نیز سوخاری کرد.

دستگاه مرغ سوخاری وسیله ای است که با آن میتوانید این روش پخت را تجربه کنید . این دستگاه متواند حجم بالایی از مرغ را برای شما آماده کند.

با سبد هایی که برای این دستگاه ساخته شده میتوانید روغن اضافی غذا را نیز بگیرید که همین امر به سالم بودن غذای شما کمک زیادی خواهد کرد.

دستگاه آسیاب کن

دستگاه آسیاب کن ابزاری است برای آسیاب کردن انواع ادویه . وجود ادویه در غذا بسیار ضروری است این ادویه ها هستند که به غذا طعم و مزه میدهند و از همه ی این ها گذشته نمیتوان از خواص ادویه صرف نظر کرد پس میتوان آن را جزو مواد خوراکی سودمند به حساب آورد.

چرخ گوشت صنعتی کوچک

چرخ گوشت صنعتی کوچک میتواند برای محیط های کوچک مناسب باشد . شاید با خودتان فکر کنید که این دستگاه از کارایی زیادی برخوردار نخواهد بود اما باید بدانید که میتواند حجم زیادی از گوشت را چرخ کند و این وسیله از تیغه ی بسیار محکمی برخوردار است.