2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
وسایل مربوط به آشپزخانه صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 117
بازديد ديروز : 78
كل بازديدها : 91227

دیگر امکانات

برای راه اندازی هر شغلی شما در ابتدا باید درباره ی آن شغل خوب فکر کنید و از خودتان سوالاتی را بپرسید .

برای مثال به این فکر کنید که آیا من مناسب این شغل هستم؟یا در پنج ساله آینده در چه جایگاهی قرار خواهم گرفت. آیا من توان تحمل سختی های این شغل را خواهم داشت . این سوالات است که تا حد زیادی آینده شغلی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد .

تنور

اگر صاحب یک رستوران سنتی ایرانی هستید وجود یک تنور در آشپزخانه شما از اهمیت بالایی برخوردار است.پختن نان تازه که از عطر بسیار قوی برخوردار است میتواند فروش شما را چندین برابر کند و همین عامل میتواند مسبب شهرت رستوران شما شود.

تنورها در شکل های مختلف و اندازه های مختلفی طراحی شده اند که شما میتوانید از آن بسته به فضای آشپزخانه خود تهیه کنید هم چنین برخی از این تنور ها قابلیت پختن انواع کباب ها و یا پیتزا را نیز دارد پس میتوان گفت این وسیله به طور کل برای تمامی آشپزخانه ها ضروری است .

سرخ کن صنعتی رومیزی

سرخ کردن انواع مواد خوراکی به خصوص گوشت ها به صورت تک تک میتواند بسیار زمان بر باشد . زمان بر بودن به مراتب سخت تر هم می شود خصوصا وقتی که بخواهید در حجم و اندازه زیادی غذا سرخ کنید.

سرخ کن صنعتی رومیزی یک وسیله ای است که با ظرفیت بالایی که دارد شما می توانید انواع مواد خوراکی را به سرعت سرخ کنید و با توری که در آن تعبیه شده میتوان روغن اضافی غذا را گرفت .

چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی یک وسیله ای است که علاوه بر رستوران ها در فروشگاه های پروئین نیز قابل استفاده است.

وقتی که می خواهید حجم بالایی از گوشت را چرخ کنید و یا میخواهید هر لحظه از چرخ گوشت استفاده کنید این وسیله برای شما مناسب است . زیرا قدرت کار آن نسبت به چرخ گوشت های معمولی بسیار بالاتر بوده هم چنین توانایی چرخ کردن گوشت های فریز شده را نیز دارد.این وسیله برای کبابی ها بسیار ضروری است.

دستگاه آبغوره گیری

آب مرکباتی چون نارنج و یا پرتقال و یا حتی لیمو یا آبغوره برای مزه دار کردن غذا و یا سالاد بسیار پرکاربرد است .

شما میتوانید با فروش همین ها برای خودتان یک شغل دست و پا کنید اما قبل از این به یک دستگاه آبغوره گیری نیازمند هستید که بتوانید به وسیله ی آن در حجم بالا آب گیری کنید.این وسیله انواع مختلفی دارد که در برخی از مدل های آن ضایعات لیمو و یا آبغوره را از آب آن جدا میکند.

فر ساندویچ جدید

فر ساندویچ جدید همان گونه که از نامش پیدا است وسیله ای مورد نیاز برای ساندویچی ها و فست فودی ها است .این یک وسیله به تنهایی میتواند امکان تهیه بسیاری از غذاهای فست فودی را به شما بدهد زیرا طراحی آن به گونه ای است که در هر قسمت آن میتوانید یک خوراکی آماده کنید از این رو برای آشپزخانه هایی که فضای چندانی برای جای دادن به وسایل پخت و پزی را ندارند بسیار مناسب است.