صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
تجهیزات یک آشپزخانه صنعتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 31
بازديد ديروز : 58
كل بازديدها : 88678

دیگر امکانات

اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید و به آشپزی علاقه دارید ،راه اندازی یک رستوران یا تهیه غذا میتواند برای شما گزینه ی مناسبی باشد.

تقاضای بالا برای غذاهای آماده باعث شده که این شغل رونق بسیار خوبی داشته باشد با کمی خلاقیت و بالا بودن کیفیت کار شما میتوانید در عرض چند ماه برای خودتان مشتریان ثابت داشته باشید. علاوه بر مهارت فردی شخص شما نیاز به وسایل حرفه ای نیز دارید تا بتوانید غذایتان را به طور مناسب بپزید و با استفاده از این وسایل به کار خود سرعت ببخشید.

گرمکن سمبوسه

غذاهای محلی ایرانی همیشه خاص بوده و طرفداران بالایی دارد برای مثال میرزا قاسمی شما یا خورشت خلال و یا سمبوسه آبادان .

برای نگه داری سمبوسه ،شما به یک گرمکن سمبوسه نیازمند هستید . سمبوسه دستور پخت های مختلفی دارد و درهمه ی آن ها این غذا به صورت گرم خورده می شود.این دستگاه نه تنها سمبوسه بلکه بسیار دیگری از غذاهای ساندویچی را می تواند برای شما گرم نگه دارد و با طراحی و ظرفیت بالایی که دارد می تواند تعداد زیادی از مواد خوراکی را برای شما نگه دارد.

چرخ گوشت گیربکسی

وجود گوشت چرخ کرده در بسیاری از غذاها ضروری است خصوصا در رستوران هایی که در آن ها غذاهای ایرانی مانند کباب سرو می شود . چرخ کردن حجم بالای گوشت با چرخ گوشت های خانگی ومعمولی امکان ندارد .شما میتوانید با چرخ گوشت گیربکسی حجم بالایی از گوشت را چرخ کنید .به دلیل وجود چرخ زیر این دستگاه حمل آن بسیار آسان و راحت می باشد و به راحتی می تواند جای آن را تغییر دهید این وسیله دچار اکسید آهن نمی شود به راحتی نیز قابل شستشو می باشد .

فر مخصوص فلافل

همان طور که همه ی شما می دانید غذاهای محلی طرفداران بسیاری دارند بنابراین افتتاح یک رستوران با سروغذاهای محلی میتواند طرفداران بسیار زیادی داشته باشد.

یکی از این غذاهای محلی پرطرفدار فلافل است . این غذا به دلیل اندازه کوچکی که دارد ممکن در پختن آن مشکل ایجاد شود یعنی نمیتوان مانند یک خورشت یکجا در حجم بالا این غذا را تهیه کرد از طرفی این غذا باید داغ و تازه خورده شود.

چاره کار خرید یک فر مخصوص فلافل است که می توانید با آن فلافل را در تعداد بالا سرخ کرده و آن را تحویل مشتریان دهید.

گرمخانه غذا اداری

وجود یک گرمخانه با تعداد ظرفیت بالا برای اداره ها و یا مدارس بسیار ضروری و حائز اهمیت می باشد . گرمخانه غذا اداری یکی از همین وسایل ضروری برای اداره جات و یا مدارس است که در اندازه های مختلف وجود دارد که با توجه به جمعیت میتوانید از آن تهیه کنید .این وسیله وضعیت متعادلی برای شما ایجاد میکند یعنی نه باعث سوختن غذا می شود و یا باعث گرم نشدن غذا.

فر ساندویچ چهار کاره

فر ساندویچ چهار کاره وسیله ای است که به کمک آن میتوانید انواع غذاهای فست فودی را طبخ کنید. این وسیله باعث سهولت در کار شما هم چنین باعث بالارفتن سرعت عمل شما میشود و همزمان میتوانید انواع ساندویچ ها و حتی کباب ها را طبخ کنید .

این وسیله قسمتی برای طبخ سیب زمینی و قسمتی را برای کبابی کردن و یا گریل کردن گوشت نیز دارد.